today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Imago Ogilvy i Google predstavili svetu najbolje od hrvatske nematerijalne baštine

REGION – U sklopu Arts & Culture projekta kojim Google predstavlja najbolje od kulture, umetnosti i nematerijalne baštine pojedine zemlje, upravo je predstavljena i Hrvatska. Google je za partnera odabrao agenciju Imago Ogilvy iz Zagreba koja je poslednjih nekoliko meseci radila na ovom sveobuhvatnom projektu.

„Spadam u one patriote sa greškom, koji veruju da se zemlja ne voli stavljanjem zastava na prozore, rukom na srcu, patetično fašističkim koračnicama i mržnjom prema svima oko sebe, već da se voli poštujući i promovišući kulturu, tradiciju, običaje i kreativnost. U tom kontekstu, čim nam se Google obratio sa ovim projektom, gledao sam na njega kao na nešto puno više od posla. Iako smo većinu materijala snimali u nadrealno vreme potresa i sumanute blokade cele države od strane stožera, ipak smo uspeli. A uspeli smo zahvaljujući odličnoj ekipi iz naše produkcijske kuće ‘Riba ribi grize rep’ predvođenom Juricom Esterom, koji je u saradnji sa Markom Zeljkovićem Zeljom i Ivicom Vranjićem napravio pravo malo produkcijsko čudo. Za divne fotografije zaslužni su fotografi sa čudesnim osećajem za život – Sanjin Kaštelan i Luka Smuk, koji su ovu web stranicu Google-a o Hrvatskoj pretvorili u pravu malu umetničku galeriju. U našoj struci pred tebe često dođu proizvodi i usluge kojima trebaš sakriti 95% loših karakteristika, a hvaliti onih 5% dobrih. Ovde je bilo potpuno drugačije. Tu nismo trebali ništa skrivati, samo odabrati koju od svih tih lepota ćemo pokazati. A za to što smo pokazali su nam iz Google-a rekli da je najbolje od svih videa koje su radili u sklopu projekta Arts & Culture. Pretpostavljam da to onda ima neku težinu“, rekao je Igor Mladinović autor koncepta i glavni kreativni direktor Imago Ogilvyja.

“Croatia: Hearts&Crafts” bogata je baza informacija o hrvatskoj nematerijalnoj kulturnoj baštini u koju se doslovno možete virtuelno utopiti. Gledajući sve živopisne fotografije i video sadržaje, čitajući članke, putujući kroz ulice, upuštate se u pravi izlet u različite hrvatske regije koje otkrivaju svoju muziku, proslave i stare zanate. Ovaj projekt izvrsni je podsetnik za nas same koliko je Hrvatska kulturno i umetnički zanimljiva, ali i prilika da kroz Google Arts&Culture platformu i uz pomoć Hrvatske turističke zajednice to pokažemo globalnoj publici”, otkrila je Lorena Hrvoj, Account Executive na projektu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!