Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 211

McCann Worldgroup Europe kreativna mreža 2020. godine EMEA regiona

0

SVET – Prema godišnjem pregledu prestižnog magazina Campaign, McCann Worldgroup Europe proglašena je za kreativnu agencijsku mrežu 2020. godine na području EMEA (Evropa, Bliski Istok i Afrika).

Dodeljene nagrade za najbolje spoljno oglašavanje u Sloveniji

REGION – Outstanding je jedinstven projekat posvećen spoljnom oglašavanju – OOH. Već deset godina organizuje ga kompanija Europlakat Slovenija s ciljem promocije spoljnog oglašavanja.

dentsu: Potrošački trendovi do 2030.

0

SVET – Novi izveštaj marketinške grupacije dentsu ispitao je dugoročne potrošačke trendove do 2030. godine.

Kako se audio “vratio u igru”?

Prethodnih dana ili čak čitav mesec, na sve strane se mogao čuti pojam “Clubhouse“. Ako i dalje niste obavešteni o čemu je zapravo reč, rešavamo sve dileme: reč je o aplikaciji koja je zaista zaludela ceo svet. Ova aplikacija se zasniva na audio četu i svet je bukvalno poludeo za njom.

Osećaj koji nas spaja

0

Od kako su se pojavili, Plazma Kocka i Plazma Stiksi oduševili su sladokusce širom regiona i postali nezaobilazan deo svakodnevice. Dobro poznato ljubičasto pakovanje istog trena asocira na momente kada smo hrskavu Plazmu umakali u čokoladu, beli krem ili krem od lešnika, praveći sjajne kombinacije u kojima smo uživali. Danas, te kombinacije imamo u obliku Plazma Kocke i Plazma Stiksa, te nam kao takve donose svoje slatke priče sa prstohvatom uživanja, strasti i bliskosti.

Husqvarna u Hrvatskoj poručuje DOSTA!

0

REGION – Husqvarna, najveći svetski proizvođač opreme za rad na otvorenom, pokrenuo je novu provokativnu nacionalnu kampanju. Krajem februara na ulicama širom Hrvatske postavljeni su plakati s porukama poput “DOSTA” i “Prijatelji ne bi trebali živjeti na lancu” kojima se želi podići svest o okrutnim uslovima u kojima nebrojeni psi u Hrvatskoj prožive veliki deo svog života, a ponekad i celu svoju egzistenciju – na lancu.

Online komunikacija: 7 trendova koje ćemo slediti u 2021.

0

Pandemija je nesumnjivo ubrzala proces digitalizacije. Danas su svi online, izloženi većem broju poruka, dok imaju sve manje pažnje i motiva da saslušaju i pročitaju ono što smo naumili da im serviramo na feed-u. Iako nam se čini da je to „još samo jedan klik“ ili „sekund više“ – mnogima od nas i to je previše.

Raspisan nagradni dizajn konkurs „I nekad i sad, Neoplanta je Novi Sad“!

0

Logotip Neoplante već dugo uliva poverenje svojim potrošačima, da svaki proizvod sa ovim znakom garantuje premium kvalitet, jedinstveni ukus i način izrade. Njen logotip označava tradiciju koju neguju, vrednosti za koje se zalažu, a neraskidivo su povezane sa Vojvodinom, njenim šorokim ravnicama, “natenane” stilom života i uživanjem u svakom trenutku, koraku i zalogaju.

#izazov2021: Koliko vredi agencijski rad? (powered by Drive Agency)

0

Sedmi po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2021 biće održan 6. i 7. aprila u Beogradu, pod sloganom „MAKE IT BIGGER“. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Kreativa je oduvek bila, i biće, neposredno vezana za odabir medija!

0

Dejan Đorđević, Media Director i Ivan Radojević, Client Service Director u agenciji Real Grupa RGS, specijalno za Marketing mrežu govore o sinergiji medija i kreative.