Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 194

Kliping je naš pouzdan vodič kroz kompleksni medijski sistem

0

Evropska unija pomno prati sve zemlje koje su na putu za članstvo, i veoma je zainteresovana za sva dešavanja u njima. Stoga i medijskoj sceni u Srbiji i sadržaju koji se plasira posvećuje dužnu pažnju, u različtom stepenu tokom 40 godina, koliko je kancelarija Evropske delegacije otvorena u Beogradu. Evropska unija ubedljivo je najveći donator, trgovinski partner i investitor u Srbiji.

Manjgura osvojila čak tri međunarodne nagrade Polaris

0

REGION – Na međunarodnom takmičenju Polaris Awards hrvatska agencija za odnose s javnošću Manjgura osvojila je čak tri nagrade za kampanju „Total Croatia Travel INFO – odmor koji zaslužujete je bliže nego što mislite, samo trebate prijeći granicu“, saopštila je agencija.

Projekat je u saradnji s Total Croatia News i Paulom Bradburyjem pokrenut u leto 2020., za vreme pandemije korona virusa, s ciljem da se svim gostima koji planiraju da dođu u Hrvatsku ponudi relevantan izvor informacija.

Uz podršku agencije Mediacor uspostavljena je Viber zajednica Total Croatia Travel INFO putem koje su korisnici dobijali svakodnevno ažurirana obaveštenja o merama na snazi i načinima dolaska u Hrvatsku, a članovima zajednice na raspolaganju je bio i chatbot – virtuelni asistent, programiran da odgovara na najčešća pitanja. Ipak, za efikasnost, tačnost i samoodrživost projekta najviše su zaslužni vredni volonteri na projektu, koji su tokom celog leta, više puta dnevno, ažurirali najvažnije podatke i odgovarali na pitanja korisnika unutar TCTI Viber zajednice.

“Nakon međunarodnog HUOJ Grand Prix-a, tri nove nagrade dodatna su potvrda vrednosti projekta koji je počeo od bezazlenog komentara na granici Hrvatske i Slovenije. Ideja da kroz kanal koji je ljudima danas najprirodniji – live chat, omogućimo da dobiju prave informacije, pretvorila se u platformu koja kontinuirano raste i danas iz Viber zajednice izrasta u pravu virtuelnu turističku zajednicu“, izjavio je direktor Manjgure i začetnik projekta TCTI, Krešimir Macan.

„Obično me pitaju zašto smo to uopšte učinili bez ikakvog budžeta i šta nas je održavalo. Postali smo virtuelna recepcijska kancelarija Hrvatske a glavno pravilo dobrog domaćina je da ne odbija ni jednog gosta. A pitanja su jednostavno dolazila. Jedna vrlo važna stvar koju svi zaboravljaju – putovanja nakon pandemije bila su vrlo složena i obično izazovna već u prvim koracima, npr. dok su se ukrcavali u avion. Ponosan sam što mogu reći da su se svi članovi naše zajednice i oni kojima su prosleđivali informacije uspešno ukrcali u avione usprkos svemu i sleteli u Hrvatsku. Moram i ovim putem da zahvalim izuzetno susretljivim i profesionalnim radnicima MUP-a, koji su uz svoj redovan posao vidno doprineli tačnosti podataka u našoj Viber zajednici“, izjavio je Paul Bradbury, osnivač Total Croatia News i Total Croatia, ističući kako je bez kune promocije, Viber zajednica u kratkom roku narasla na više od 9.000 članova, koji su mesečno pristupali do 200.000 puta.

Ovo je već drugi Manjgurin projekat nagrađen Polarisom, međunarodnim priznanjem za političku komunikaciju i inovativno korišćenje komunikacijskih tehnologija u odnosima s javnošću. Agencija je 2018. osvojila nagradu u kategoriji političke komunikacije za izbornu kampanju u saradnji s klijentom Željkom Burićem i HDZ Šibenik pod nazivom „Kako je Željko Burić postao prvi reizabrani gradonačelnik Šibenika u povijesti“. Svečana ceremonija održana je u ponedeljak, 31. maja u 20 sati putem video linka.

Nagrada Polaris dodeljuje se pod pokroviteljstvom Evropskog udruženja političkih konsultanata (EAPC), Međunarodnog udruženja političkih konsultanata (IAPC) i Latinsko-američkog udruženja političkih konsultanata (ALCP). Takmičari svoje kampanje mogu da prijave u 18 različitih kategorija poput Kampanja za društvene mreže, PR kampanja, Radijska kampanja, TV kampanja, Mobile kampanja, Fundraising kampanja i sl. Organizatori objašnjavaju kako je Polaris drugi naziv za Severnjaču, najsjajniju zvezdu vidljivu na severnoj hemisferi. Kao što je ona hiljadama godina vodila čovečanstvo i mnoge istraživače i vođe do njihovog cilja, tako i politički savetnici vode kandidate, političke stranke, pokrete i vođe današnjice.

Brendovi bi trebali penetraciju i praćenje strukture potrošača uvesti kao jedan on najvažnijih KPI-jeva!

0

Povodom pokretanja Mark Awards, nagrade za poslovni i profesionalni uspeh stručnjaka iz kompanija u Srbiji, pitali smo marketing i komunikacijske profesionalce – šta za njih znači ostaviti trag na tržištu, ali i kako ocenjuju svoj položaj u kompanijama danas. Naš današnji sagovornik je Saša Ćirić, Menadžer marketinga i razvoja u kompaniji Neoplanta.

U eri Big Data oglašivači više ne pucaju u prazno kad postavljaju kampanje

Kidamo digital već 10 godina, naziv je ovogodišnje konferencije Digital Day. „Prošle godine konferencija nije održana zbog epidemije, pa se prva decenija postojanja obeležava posle 11 godina“, kaže Nenad Milić, izvršni direktor IAB Srbija za N1.

#AdTalk​ sa Aleksandrom Jevremović (DNA Communications)

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, pokrenula je prošle godine #AdTalk, seriju video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke.

Marketing je kormilar kompanije!

0

Povodom pokretanja Mark Awards, nagrade za poslovni i profesionalni uspeh stručnjaka iz kompanija u Srbiji, pitali smo marketing i komunikacijske profesionalce – šta za njih znači ostaviti trag na tržištu, ali i kako ocenjuju svoj položaj u kompanijama danas. Naša današnja sagovornica je Nataša Šarčević, Marketing & Innovation Director u Atlantic Štark.

Šta za Vas znači ostaviti trag na tržištu?
Osmisliti proizvod – uslugu – poruku koji trajno upotpunjuju živote više generacija.

Kako biste ocenili položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama danas? Da li bi oni trebali da budu članovi boarda direktora?
Suština je u orijentisanosti kompanije ka otvorenoj komunikaciji sa svojim potrošačima. Smatram da je marketing kormilar kompanije, a svi znamo koliko su uzburkane vode kojima plovimo u današnje vreme. Sa dobrim marketingom, koji pažljivo sluša i ispunjava želje svojih potrošača, te vode postaju okeani mogućnosti, a mogu reći da imam sreće da radim u kompaniji koja razmišlja na taj način. Stvaramo brendove koje ljudi vole i to je naša strategija poslovanja, mislim da to dovoljno govori o samoj organizaciji koja prati suštinu poslovanja.

Zašto je važno da na tržištu imamo nagradu koja se dodeljuje pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, kao što je Mark Awards?
Zato što živimo u vremenu hiperprodukcije pa rezultate i uspehe u jednoj godini vrlo brzo potiskuju novi, trošimo se i jurimo dalje, bez osvrtanja. Mislim da je ovo dobra inicijativa, da napravimo presek, istaknemo i upoznamo ljude koji stoje iza aktivnosti koje svima nama menjaju živote. Uspešni će ući u „istoriju“, a inspirisaćemo mlade da budu još bolji.

Na putu do uspeha važno je imati podršku kolega i prijatelja!

0

Povodom pokretanja Mark Awards, nagrade za poslovni i profesionalni uspeh stručnjaka iz kompanija u Srbiji, pitali smo marketing i komunikacijske profesionalce – šta za njih znači ostaviti trag na tržištu, ali i kako ocenjuju svoj položaj u kompanijama danas. Naš današnji sagovornik je Nemanja Brković, Senior Manager – Communications & Corporate Affairs u kompaniji Bambi.

Dve zlatne medalje za Frikom

Kompanija Frikom dobitnik je dve zlatne medalje na ovogodišnjoj dodeli nagrada Monde Selection, i to za proizvode „Kinoa mešavina“ i novi sladoled „Macho čaša čokolada“.

SMART metodologija – sistematski odgovor na izazove savremenog oglašavanja

0

U naletu promena koje smo doživeli u prethodnih godinu dana, i naši klijenti i mi u agenciji DNA Communications shvatili smo da su neke promene neminovne i od ključne važnosti za prilagođavanje sadašnjem tržištu i potrošaču. Zapravo, sve ono što smo anticipirali ili odlagali došlo je u prvi plan i poguralo nas da se odmaknemo od profesionalne svakodnevice i promislimo budućnost oglašavanja.

Oni imaju milione fanova!

0

Broj pratioca na Instagramu je oduvek bila stvar prestiža digitalnog sveta, a izgradnja lojalne zajednice je jedna od najvažnijih i najtežih stvari koje možete učiniti za svoj brend.