today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ko su najpopularniji hrvatski influenseri?

REGION – Prvi put u Hrvatskoj organizovana je velika dodela nagrada najboljim hrvatskim influenserima. Do rezultata su došli dubinskom analizom i velikim istraživanjem koje je Styria sprovela u saradnji sa agencijom Nielsen. Najuticajniji influenseri izabrani su u ukupno devet kategorija, i to na tri društvene mreže – Instagram, YouTube i TikTok.

U kategoriji Top Instagram Influencer nagrađen je Marko Vuletić. Gotovo polovina njegovog fanbasea je ženskog pola, uglavnom od 18 do 24 godine. Sadržaj koji objavljuje nadmašio je sva očekivanja, a bazira se na njegovom životu, porodici i detinjstvu.

U kategoriji Top Instagram Fanbase nagrađena je Ella Dvornik-Pearce, poznata hrvatska lifestyle blogerka sa uglavnom ženskom publikom od 25 do 34 godine. Sadržaj koji objavljuje na svom profilu obuhvata njenu porodicu sa naglaskom na majčinstvo te postiže velik uspeh.

U kategoriji Top Instagram Engagement najbolji je Pave Elez, splitski influenser sa uglavnom ženskom publikom, pogotovo u dobi između 18 i 24. Na njegovim objavama često se mogu pronaći slike frendova i porodice, posebno fotografije snimljene uz more tokom leta.

Top YouTube Influencer je Ela Jerković splitska youtuberja i influenserka. Najaktivniji pratioci njenog fanbasea su žene između 18 i 24 godine, dok je omer pratilaca skoro uravnotežen.

U kategoriji Top YouTube Fanbase najbolji je Filip Dejanović, neustrašivi youtuber pod pseudonimom TheSikrt. Poznat je po tome da uvek prihvata sve izazove, a odlično se snalazi i u ulozi voditelja. Napisao je knjigu “Gola istina, bez cenzure”.

U kategoriji Top YouTube Engagement nagrađen je Sven Kranželić, na društvenim mrežama poznatiji kao Svenky, stvorio je veliki fanbase svojim kreativnim sadržajem kojim zabavlja, informiše i edukuje svoju publiku, a svojom originalnošću i dalje privlači nove praoce.

Top TikTok Influencer je Petra Dimić, poznatija kao SaamoPetraa, u svojim videima pokriva teme koje su uglavnom orijentisane na beauty i fashion. Svojim fanovima, osim mnogih super saveta, donosi reakcije na zanimljive aktuelne događaje iz svog života.

U kategoriji Top TikTok Fanbase nagrađen je Leonardo Lamon, koji ima najveći fanbase u konkurenciji. Omer ženskih i muških pratilaca gotovo je uravnotežen, a najbolji učinak postiže svojim zabavnim i originalnim sadržajem.

U kategoriji Top TikTok Engagement prvo mesto pripalo je Natali Bekan, koja objavljuje svoj sadržaj na TikToku, a njen ženski fanbase su pratioci mlađih generacija, pogotovo od 18 do 24 godine. Njen najgledaniji content sastoji se od zabavnih videa o školskom i studentskom životu te često učestvuje u popularnim TikTok izazovima.

Više informacija pročitajte ovde.

Izvor i foto: 24sata

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!