REGION – Projekat medijske agencije MediaCom Zagreb pod nazivom Dogvertising, nastao u saradnji sa Go2Digitalom za brend Pedigree Dentastix, osvojio je bronzu u kategoriji Data Technology na festivalu Cannes Lions. Njihov uspeh je tim veći jer u istoj kategoriji u kojoj su osvojili bronzu nisu dodeljeni ni zlato ni srebro, a u Data Driven Targeting kategoriji u kojoj su došli do shortliste, nije dodeljena nagrada.
Digitalna inovacija i kreativno korišćenje formata omogućili su ciljano oglašavanje prema vlasnicima pasa – razvijen je algoritam koji u stvarnom vremenu prepoznaje psa i taj signal koristi za pokretanje oglasa na ekranima spoljnog oglašavanja. Algoritam je prepoznavao i specifičnosti pasa kako bi preporučio oglas za adekvatan proizvod, što je omogućilo značajno veću relevantnost oglasa šetačima pasa, a samim time i bolje prodajne rezultate.
„Izuzetno smo ponosni na to što smo se ovom nagradom pozicionirali kao svetski lider u upotrebi veštačke inteligencije. Ideja da kamere istreniramo da razumeju kako se ispred njih nalazi pas omogućila nam je postizanje gotovo stopostotne preciznosti pokretanja oglasa pred vlasnicima pasa. Kako je zagrebačka kancelarija MediaComa deo grupacije, posebno nam je drago da će naši kolege u preko 100 zemalja upravo na našem primeru proučavati kako se pomiču granice tehnologije“, izjavio je Marko Matejčić, direktor za strateško planiranje u MediaComu.