Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 154

Represent Communications proglašena za “People First” kompaniju!

1

Represent Communications svrstana je u top deset kompanija Heartcount aplikacije i nagrađena People First Company žigom kao jedna od deset najuspešnijih kompanija koja koristeći podatke dodatno podstiče kulturu otvorenog razgovora i pravovremenog i otvorenog feedback-a i dodatno ulaže napore kako bi brigu o ljudima podigla na još viši nivo.

Ako veliki klijent ode treba samo reći – idemo dalje!

0

Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director agencije SIVO, specijalno za Marketing mrežu govori šta ako veliki klijent ode, kao i da li su male i srednje kompanije „bolji“ klijenti.

Trendovi u kreativi za 2022.

0

Trendovi u kreativi – večita tema. Svi pričaju o trendovima i to je dobro. Univerzalni trend je uvek „nešto novo“. Ipak, danas tvrditi šta će oblikovati kreativnu industriju u 2022. godini bilo bi veoma smelo. Nisam vidovit, ali mogu da pogledam.

Šta je popularno na TikTok-u?

U poslednje vreme sam uspela da savladam svoj otpor prema TikTok plesovima i lipsinku i posvetim malo vremena ovoj platformi. Iako se moje emocije prema pomenuta dva oblika izražavanja nisu promenile, otkrila sam veliki broj kreatora koji su me zabavili svojim sadržajem, originalnim idejama i nastupom. U pitanju je sadržaj koji podrazumeva dobro napisane skečeve i storitajmove. Izdvojiću tri kanala koja su mi posebno interesantna.

Izabran novi Organizacioni odbor Effie Awards Serbia

0

Uoči otvaranja pete Effie sezone u Srbiji, održan je konstitutivni sastanak Organizacionog odbora (OO), najvišeg organa Festivala, zaduženog za rukovođenje čitavim programom.

AdAge: Najbolje kampanje u 2021. (III deo)

SVET – AdAge objavio je spisak TOP 30 kampanja iz 2021. godine. Danas izdvajamo novih 10. Koja kampanja ove godine je na vas ostavila najjači utisak?

Biti nečiji superheroj!

0

Milena Đorić Gudurić, Head of Marketing kompanije Mastercard, specijalno za Marketing mrežu govori o novoj kampanji „Biti nečiji superheroj„, koju su pokrenuli u cilju podrške udruženju Nurdor, ali i kako mobilisati ljude da se, osim kroz lajkove na mrežama, aktivno uključe u akcije i doniraju.

Sinergija brenda, influensera i produkcije

0

Kada nas je Dunja Jovanić pozvala da učestvujemo u osmišljavanju i produkciji videa „Telekom Srbija. Tu gde ste vi“, njena inicijalna ideja bila je da kroz prizmu prošlosti i sadašnjosti prikažemo značaj savremene tehnologije, a Telekom usluga nam je bila inspirativna od starta.

AdAge: Najbolje kampanje u 2021. (II deo)

SVET – AdAge objavio je spisak TOP 30 kampanja iz 2021. godine. Danas izdvajamo novih 10. Koja kampanja ove godine je na vas ostavila najjači utisak?

Forum IZAZOV 2022 sredinom aprila u Beogradu!

Nakon uspeha regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV u proteklih sedam godina, Marketing mreža nastavlja sa umrežavanjem i edukacijom kolega iz struke. Osmi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2022 biće održan 12. i 13. aprila u Beogradu, pod sloganom „HANDLE WITH CARE“.