today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ako je marketing briga o potrošaču, digitalni marketing je briga o podacima!

Olja Nestov, Senior Digital Marketing Specialist, Grand kafe, specijalno za Marketing mrežu govori kakvo nam digitalno iskustvo nudi ovaj brend na društvenim mrežama i da li influenseri moraju da „žive“ brend da bi precizno i jasno preneli poruku o istom.

Kakvo nam digitalno iskustvo nudi Grand kafa na društvenim mrežama?
Grand kafa je brend koji spaja – društvene mreže su samim tim prirodno okruženje za poziv na kafu, jer su postale mesto okupljanja svih nas u ljudskoj svakodnevnici. Brend koristi pozitivnu stranu novih tehnologija i inovira komunikaciju konstantno, širi optimizam i podržava one prave, suštinske vrednosti. Na Grand kafa stranicama živimo priču brenda svakodnevno i to iz ugla naših korisnika – sa njima pijemo kafu tokom celog dana, slušamo ih i kreiramo njima relevantan sadržaj. Podsećamo ih na ono što je stvarno važno, uz poziv: “Hajde da imamo vremena”. Ta stalna prisutnost, kvalitet i konzistentnost u komunikaciji jesu osnov za vrhunsko potrošacko iskustvo kome smo svi u Grand kafi i Atlantic Grupi kontinuirano posvećeni.

Grand kafa sarađuje sa influenserima i poznatim ličnostima u okviru kampanja. U kojoj meri njihov ugled nužno utiče i na percepciju potrošača o samom brendu?
Zadovoljstvo je raditi na brendu koji je poznat i priznat od strane potrošača – kako na tržištima Srbije, tako i BiH i Makedonije. Kolaboracije sa poznatim ličnostima i uticajnim predstavnicima na društvenim mrežama tada dolaze prirodno jer pripadaju komunikaciji tržišnog lidera. Ugled brenda, pa samim tim i izbor njegovih javnih predstavnika su u pažljivim rukama marketing tima Grand kafe koji kreira strategiju komunikacije zasnovane na podacima i u tom smislu ništa nije prepušteno slučaju. Da to radimo dobro, potvrđuju nam reakcije naših potrošača, njihova percepcija brenda i rastući biznis rezultati.

U kojoj meri kompanija treba da utiču na sadržaj koji influenseri plasiraju o brendu na društvenim mrežama?
Digitalna zajednica na našim tržištima se razvija – Grand kafa je deo nje i aktivno podržava njen razvoj. Saradnje sa influenserima su postale sastavni deo digitalne strategije brenda. Jasno definisani ciljevi i taktike sadržaja su osnov dogovora nas i naših saradnika na mrežama, dok samu kreativnu izvedbu prepuštamo njima. Saradnje su dugoročne, partnerske i suštinske – oni su deo našeg digitalnog eko-sistema. Kreatori sa društvenih mreža su za nas prilika da zajedno kreiramo svež, aktuelan, relevantan sadržaj i upravo tako postižemo najbolje rezultate koje merimo. Nadalje, koristimo te podatke za unapređenje brend sadržaja i komunikacije sa korisnicima na svim kanalima.

Da li influenseri moraju da „žive“ brend da bi precizno i jasno preneli poruku o istom?
Naše iskustvo govori da se posvećenost brend vrednostima dugoročno isplati -zato je važno da i influenser koji gradi lični brend poseduje konzistentnost, kako u svom nastupu, tako i u izboru brendova koje predstavlja. Njihova publika zna da su u pitanju plaćene saradnje, te kako će se prema istim odnositi zavisi upravo od posvećenosti influensera i brenda da kroz zajedničku saradnju prenesu svoje ključne vrednosti i izazovu reakciju kod svojih pratilaca. U tom smislu, sarađujemo sa onima koji dele nasu strast prema kafi, vole naše proizvode i koriste ih svakodnevno. Volimo kad su autentični, savremeni i kada daju svoj izraz Grand kafi kroz sadržaj koji kreiraju.

Kako da priča o brendu danas na mrežama postane viralna (organski)?
Osluškujte potrebe publike i pratite aktuelnosti – popularne mim stranice, Twitter, TikTok kreatori, te brz prenos informacija i sve veća upotreba alata za praćenje medija omogucavaju brendovima danas da reaguju brže nego ikada pre i iskoriste trenutni “hype” u korist reaktivnog marketinga. Takođe, Brend aktivacije zasnovane na istraživanjima o potrošačima i pravim insight-ima dovode do organskih reakcija na digitalu – naš poklon set sa Grand staklenom džezvom imao je preko 1,5 miliona pregleda na TikToku, potpuno organski!

Sa druge strane, rast svesti o zajednici kao i očekivanja mlađe generacije Z da brendovi budu društveno odgovorni kreiraju prostor za širenje važnih društvenih tema uz podršku brendova, što je prilika za budućnost. Grand kafa kao društveno odgovoran brend sa nizom realizovanih kampanja iz oblasti odgovornog poslovanja, konstantno ulaže u zajednicu i prati njene aktuelne potrebe.

Kako da brendovi na mrežama budu više human, emotional i engaging?
Ako je marketing u svojoj suštini briga o potrošaču, digitalni marketing je briga o podacima – testiramo kampanje, učimo i svakom narednom komunikacijom smo bliži svojim potrošačima. Grand kafa se obraća svojoj publici lično, osluškuje njene potrebe i ulaže u dvosmernu komunikaciju na digitalu. Koliko smo u tome uspešni takođe govore podaci: U 2021. godini, Grand Single Origin je nagrađen za najbolju integrisanu kampanju na UEPS takmičenju dok je Black ‘n’ Easy digitalna igrica sa visokim stopama angažovanosti korisnika osvojila nagradu za internet aplikaciju. Najveća smo kafena zajednica na Instagramu dok je naš brend instant kafe, Insta Grand sa kampanjom #samouzivaj nosilac internacionalnog priznanja za najbolju Social Influenser kampanju na IAB MIXX takmičenju. Sve naše uspehe dugujemo našim potrošačima i upravo su Grand kafa digitalni kanali pravo mesto da slavimo iste sa njima i da im svakodnevno iskažemo našu zahvalnost. To uvek činimo uz nezaobilazan i prepoznatljiv poziv na kafu: i miris i ukus! @grandkafa

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!