Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Jedeš li ga s mirom?

U utorak ove nedelje u Podgorici građani su, kao i svakoga dana, otišli u pekaru da kupe hleb. Na papirnoj kesi u kojoj se nalazio hleb, umesto naziva pekare, pisalo je „Jedeš li ga s mirom?“, uz podatak da 42 odsto žena u Crnoj Gori uz obrok pretrpi nasilje.

Papir iz pekare, u stvari je, deo šire reklamne kampanje za besplatnu pravnu pomoć, pod sloganom #IspričajPričuDoKraja koja već mesecima traje u Crnoj Gori, uz podršku Evropske unije, Vrhovnog suda, Ministarstva pravde i nevladinih organizacija.

Crna Gora je odavno uvela zakon o besplatnoj pravnoj pomoći u slučajevima porodičnog nasilja, ali statistike pokazuju da žene taj servis vrlo malo koriste, kaže Maja Raičević iz podgoričkog Centra za ženska prava.

Ona pozdravlja ideju da se taj servis promoviše na raznim mestima, poput pekara, kako bi došle do što šireg broja žena, posebno onih u manjim i seoskim sredinama gde nema mreže nevladinih organizacija.

„Dobro je da žene u nekim svakodnevnim situacijama, kad se možda najmanje nadaju, dobiju informacije koje su im potrebne. One će se obratiti kad kod njih sazri odluka da nešto prijave, ali do takve odluke će pre doći ako znaju da postoje servisi koji su im dostupni i ljudi koji su za to specijalizovani da im pomognu da se zaštite i posavetuju“, ističe Raičević.

O ovoj gerili se mnogo pisalo i na društvenim mrežama, a ljudi navode da su se u akciju uključile i pekare u Budvi i u drugim crnogorskim gradovima.

Slična kampanja sprovedena je 2018. u Srbiji kada je na ulošcima bio ispisan broj SOS telefona Autonomnog ženskog centra za žene žrtve nasilja.

Više informacija pročitajte na sajtu BBC na srpskom.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!