Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Jačanje zdrave konkurencije jedan je od ključnih doprinosa Marketing mreže!

Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Jasmina Stojanov, Managing Director, Nova Communications rekla je…

Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Dinamično, u usponima i padovima ulaganja u marketinške komunikacije na trižštu. Nova kreativnost – sa stanovišta dizajna, poruka i slogana u približavanju potrošaču, njegovom poštovanju. I na koncu, inovativno sa tačke drastičnog porasta značaja komunikacije kroz digitalne platfome. Proces razumevanja interneta kao eko sistema poslovanja i ponašanje potrošača se svakodnevno unapređuju. Izučavaju se alati i metodologije za kreiranje digitalnih kampanja, proverava korisničko iskustvo i doživljaj proizvoda i marketinga, analizira tržište segmenata na internetu gde se i kako želi plasirati poruka. Marketing na tradicionalnim platformama ima kvalitativna pomeranja. U poslednju dekadu smo ušli sa već jakim fenomenom “prezasićenosti” tržišta reklama. Bilo je potrebno da se probudi nezainteresovanost slušalaca, čitalaca i gledalaca koji su potencijalni potrošači. Tu počinje period svesti da nije dovoljna “štosna” reklama i slogan, već mera, istancan osećaj za sluh i puls kupca. Rezultati su bili vidljivi u pažnji ciljnim grupama, prikladnom, bliskom i kreativnom komuniciranju, koje ne izaziva negativnu reakciju. Toplina i opipljivost, postali su važan segment vizuala i poruka. Više se vodi računa da kroz marketinpške kampanje, zadovoljan kupac ostane i lojani potrošač.

Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Pre svega, Marketing mreža je napravila iskorak u domenu umrežavanja profesionalaca industrije marketinga i komunikacija. Rastući trend novih kompanija na tržištu, povezivanje poslovnih mogućnosti struke, jačanje zdrave konkurencije i smanjivanje rivaliteta – ključni su doprinosi koje je Marketing mreža dala tržištu.

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete? Zašto?
Vaša publikacija ADBOOKA, najomiljeniji mi je od svih vaših izvrsnih projekata. Kroz ADBOOKA, napravili ste svojevrsni marketinški i komunikacioni hub. Tržište marketinga ste integrisali kroz jednu ozbiljnu publikaciju koja je okupila raznovrsne profesionalce i stručnjake iz različitih domena marketinga i komunikacija. Razmena ideja, vizija, iskustava i pogleda na budućnost ovih indsutrija izdvojila je ceo projekat kao visoko kvalitetno mesto na kojem se ljudi povezuju, integrišu ideje, prate tokove i izvode analize tržišta.

Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
Agresivni, jednosmerni razgovor brenda i potrošača, ubrzo postaje mrtav u savremenom dobu. Namerno sam upotrebila ovu metaforu, da bih predočila da marketing više nije samo reklama koja se može lepiti na konzumente tek tako. Nova ekonomska savest ima veliki uticaj na odluke o kupovini. Brendovi moraju mnogo više i da urade da bi privukli potrošače. Sada su brendovi pod pritiskom da uspostave humanije i kulturno relevantnije načine da angažuju publiku. U trenutnoj klimi, potročač je ciničan i iako deluje lakoveran zbog opsežnog rasta digitala, on je više nepoverljiv. Zato je humani i bliski pristup brenda potrošaču neophodan. Da bude autentičan odraz onoga što mu je vrednost i kvalitet, ili će “okliznuti”. Samo mi reci ljudski i sa pažnjom, zašto je to što mi prodaješ, dobro za mene.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!