Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 131

Nikola Kapraljević novi CEO Infinuma

REGION – Korak pre punoletnosti, Infinum ulazi u novu fazu poslovanja koju obeležava reorganizacijom, novim vizuelnim identitetom i planovima za dalji razvoj.

#izazov2022: Tržište budućnosti jeste digitalno tržište!

0

Danilo Kalezić, Senior Manager, PR, Communications & Events u kompaniji Adriatic Marinas – Porto Montenegro, na forumu IZAZOV 2022 biće jedan od govornika u panelu na temu „Planning the Unplannable„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori kako planirati neplanirane scenarije i imati spreman plan delovanja.

#izazov2022: Danas smo svi mediji… i šta ćemo sad?

Lagani prelaz u vikend-raspoloženje tog petka, na koncu uspešne radne sedmice, pred sam kraj najuspešnije godine do tad, remetio mi je samo dosadni buzz pres-kliping aplikacije na telefonu. „Šta sad, kog vraga?”, gunđam, budući da nemamo nikakvu PR aktivaciju tako kasno te nedelje. Kad tamo, jedna za drugom ređaju se objave koje spominju čas nas, čas naše partnere, čas đuture sve one s kojima smo ikad išta radili, i to u negativnom kontekstu.

Now&10 Talks: Idejama protiv rata

Marketing mreža objavila je danas novu Now&10 Talks epizodu, video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.

#izazov2022: Uvek smo svi bili mediji, samo kroz druge kanale…

0

Martina Petrović, Head of Corporate Communications, Lidl Srbija, na forumu IZAZOV 2022 učesnica je panela na temu Danas smo svi mediji! (powered by USAID Srbija & Propulsion). Tim povodom, za Marketing mrežu govori koja je odgovornost brendova kada je u pitanju medijska i digitalna pismenost.

#izazov2022: Najveća snaga CRM-a je to što daje moć govora brendovima na poseban način!

Olja Milovanov, CRM Strategist u agenciji Cheil Centrade Adriatic, moderiraće na forumu IZAZOV 2022 panel na temu „Lojalnost – cilj ili nagrada dobrog CRM-a?“. Tim povodom, za Marketing mrežu govori zašto je CRM strategija ključna u svetu bez kolačića.

Teads – globalna medijska platforma koja nudi napredna oglasna rešenja

Kompanija Teads ulazi u drugu godinu uspešnog poslovanja na tržištu Srbije.

Evo ko stoji iza bilborda na kojima se tražila osoba koja će raditi za kikiriki…

Kada su rekli da im je potrebna osoba koja će da raditi za kikiriki, to su bukvalno i mislili.

#izazov2022: Vreme je za web 3.0!

Nikola Vuković, Managing Partner u Evoke Group, govoriće na forumu IZAZOV 2022 na temu „Vreme je za web 3.0 – brendovi i NFT kolekcije“. Tim povodom, za Marketing mrežu govori o web 3.0 i NFT tehnologiji.

Now&10 Talks: Kuda plovi PR brod?

0

Marketing mreža objavila je danas novu Now&10 Talks epizodu, video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.