Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2022: Od promena ne treba bežati, već im hrabro i otvoreno ići u susret!

Ivan Vuksanović, Deputy Head of Marketing and Corporate Communication, Eurobank Direktna, na forumu IZAZOV 2022 govoriće u panelu na Q&A. Tim povodom, za Marketing mrežu govori u kom smeru bi trebalo da se transformišu banke imajući u vidu da živimo u hiperpersonalnoj eri.

Koliko je rebrendiranje važan, a u isto vreme i neizvestan korak za jedan brend?
Upravo kako ste i definisali – radi se o izuzetno važnom i neizvesnom koraku. Nekoliko je razloga zbog kojih se kompanije odlučuju za rebrendiranje, ali je uvek dobra opcija kada ovaj proces prati poslovne procese koji će dovesti do unapređenja poslovanja i – kao u slučaju Eurobank Direktne – do unapređenja usluga za klijente. Onda je taj neizvestan i izazovan korak u potpunosti opravdan i deo jedne veće strategije razvoja poslovanja – pa i brenda.

U kojoj meri je integracija Eurobank i Direktne banke bio zahtevan proces iz komunikacijskog ugla?
Zbog specifičnosti regulative, pored toga što je bio zahtevan i obiman, ovaj proces je zahtevao višemesečnu pripremu, koja je morala biti sprovedena bukvalno preko jednog vikenda. Kada se u petak, 10. decembra završio radni dan za još uvek odvojene Eurobank i Direktnu Banku, imali smo veliki izazov ispred nas – rebrendirati 31 kanal komunikacije sa klijentima i zaposlenima, 127 ekspozitura, 200 bankomata, 6 upravnih zgrada i obavestiti o promeni veliki broj stakeholdera, a koja ih je dočekala već narednog ponedeljka, sa novim brendom – Eurobank Direktna.

U kojoj meri osveženi vizuelni identitet mora da prati i osvežena komunikacija sa klijentima?
Rekao bih da je komunikacija sa klijentima bila ključna u ovom procesu – bilo je važno zadržati poverenje, pozitivan stav, komunicirati jasno, otvoreno i transparentno, a kako bi se izbegle brojne nejasnoće koje se mogu javiti u ovom procesu. Poslato je na stotine hiljada pisama i SMS poruka, i rekao bih da su u ponedeljak, 13. decembra, kada smo otvorili vrata Eurobank Direktne, svi znali za novi korak u našem poslovanju i naš novi brend.

U kom smeru bi trebalo da se transformišu banke imajući u vidu da živimo u hiperpersonalnoj eri?
Banke već poslednjih par godina, podstaknute navikama potrošača, ali i pandemijom, predstavljaju šampiona digitalizacije – kako u svetu, tako i kod nas. Ovaj trend će se svakako nastaviti u budućnosti, mi već beležimo dvocifren rast u korišćenju naših digitalnih kanala. Okolnosti su nas „naterale“ da budemo kreativni, a mislim da su banke ovo iskoristile na najbolji način, dokazujući kako od promena ne treba bežati, već im hrabro i otvoreno ići u susret.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!