Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

#izazov2022: Od promena ne treba bežati, već im hrabro i otvoreno ići u susret!

Ivan Vuksanović, Deputy Head of Marketing and Corporate Communication, Eurobank Direktna, na forumu IZAZOV 2022 govoriće u panelu na Q&A. Tim povodom, za Marketing mrežu govori u kom smeru bi trebalo da se transformišu banke imajući u vidu da živimo u hiperpersonalnoj eri.

Koliko je rebrendiranje važan, a u isto vreme i neizvestan korak za jedan brend?
Upravo kako ste i definisali – radi se o izuzetno važnom i neizvesnom koraku. Nekoliko je razloga zbog kojih se kompanije odlučuju za rebrendiranje, ali je uvek dobra opcija kada ovaj proces prati poslovne procese koji će dovesti do unapređenja poslovanja i – kao u slučaju Eurobank Direktne – do unapređenja usluga za klijente. Onda je taj neizvestan i izazovan korak u potpunosti opravdan i deo jedne veće strategije razvoja poslovanja – pa i brenda.

U kojoj meri je integracija Eurobank i Direktne banke bio zahtevan proces iz komunikacijskog ugla?
Zbog specifičnosti regulative, pored toga što je bio zahtevan i obiman, ovaj proces je zahtevao višemesečnu pripremu, koja je morala biti sprovedena bukvalno preko jednog vikenda. Kada se u petak, 10. decembra završio radni dan za još uvek odvojene Eurobank i Direktnu Banku, imali smo veliki izazov ispred nas – rebrendirati 31 kanal komunikacije sa klijentima i zaposlenima, 127 ekspozitura, 200 bankomata, 6 upravnih zgrada i obavestiti o promeni veliki broj stakeholdera, a koja ih je dočekala već narednog ponedeljka, sa novim brendom – Eurobank Direktna.

U kojoj meri osveženi vizuelni identitet mora da prati i osvežena komunikacija sa klijentima?
Rekao bih da je komunikacija sa klijentima bila ključna u ovom procesu – bilo je važno zadržati poverenje, pozitivan stav, komunicirati jasno, otvoreno i transparentno, a kako bi se izbegle brojne nejasnoće koje se mogu javiti u ovom procesu. Poslato je na stotine hiljada pisama i SMS poruka, i rekao bih da su u ponedeljak, 13. decembra, kada smo otvorili vrata Eurobank Direktne, svi znali za novi korak u našem poslovanju i naš novi brend.

U kom smeru bi trebalo da se transformišu banke imajući u vidu da živimo u hiperpersonalnoj eri?
Banke već poslednjih par godina, podstaknute navikama potrošača, ali i pandemijom, predstavljaju šampiona digitalizacije – kako u svetu, tako i kod nas. Ovaj trend će se svakako nastaviti u budućnosti, mi već beležimo dvocifren rast u korišćenju naših digitalnih kanala. Okolnosti su nas „naterale“ da budemo kreativni, a mislim da su banke ovo iskoristile na najbolji način, dokazujući kako od promena ne treba bežati, već im hrabro i otvoreno ići u susret.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!