today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#izazov2022: Marketing je danas onaj igrač bez kog se ne može!

Nataša Filipović, Managing Director agencije Ovation BBDO, na forumu IZAZOV 2022 vodiće panel na temu „You Can’t Decide the Future of Your Business. You Have to CREATE It„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori koju ulogu u kreiranju biznisa budućnosti igraju marketing sektori kompanija.

Ko su lideri budućnosti?
Za odgovorom na ovo pitanje ćemo tragati sa vodećim ljudima iz nekih od najuspešnijih kompanija iz zemlje i regiona na panelu u okviru Izazovu 2022. Verujem da će nam Aleksandra Đurđević (CEO Delta Auto Group and Vice President Delta Holding), Dejan Turk (CEO A1 Sbija i A1 Slovenija), Marjana Davidović (Country Manger South Hub Nestle Adriatic), Milan Perić (Director Marketinga Carlsberg Srbija), Nenad Miščević (Nectar Gorup) i Zorana Antić (Marketing Director Bambi) pomoći da razumemo koje su to karakteristike koje lideri budućnosti potrebno da imaju i šta je potrebno da radimo da i naše kompanije budu lideri u budućnosti.

Da li je kreativno liderstvo ključno za opstanak i rast kompanije?
Imajući u vidu trenutnu situacija možda možemo i da kažemo da je ključna snalažljivost i kreativnost u iznalaženju načina da se ne samo kreativno komunicira nego i organizuju procesi rada u jednoj kompaniji. Sigurno će nam naredni period sa svim promenama doneti mnogo buri, talasa i vetrova iz neočekivanih pravaca, ali i promene prioriteta. Kreativnost, otvorenost i spremnost na improvizaciju su mislim ključni u vremenima pred nama.

Koju ulogu u kreiranju biznisa budućnosti igraju marketing sektori kompanija?
S obzirom da će 2022. biti godina fudbala i naših velikih očekivanja od reprezentacije napravila bih paralelu sa tom najpopularnijom igrom. Danas marketing odeljenje ne stvara samo šanse za gol drugim sektorima kompanija, nego pametno koristi stvorene šanse, grabi prilike, ali i postiže golove kad se šansa stvori. Možemo reći da je uloga marketinga sve više timska i u saglasju sa ostalim sektorima i ciljevima kompanije, jer kompanije danas nisu samo profitno orjentisane. Marketing je danas onaj igrač bez kog se ne može.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!