Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Nagrada za projekat „Vlasina – čista ljubav“

Projekat „Vlasina – čista ljubav“, koji je prošle godine pokrenuo Coca-Cola sistem, dobitnik je posebne nagrade za doprinos razvoju lokalne samouprave i zajednice, u izboru renomiranog magazina Diplomacy & Commerce.

„Vlasina – čista ljubav“ projekat nastao je kao odgovor na potrebu da se što široj javnosti predstavi netaknuta i jedinstvena priroda vlasinskog kraja, njegova istorijska, kulturna i gastronomska bogatstva, kao i da se osnaže lokalni turistički privrednici. Na taj način, Coca-Cola sistem i partneri na projektu, opština Surdulica, Turistička organizacija Surdulica i Kabinet ministra za razvoj nedovoljno razvijenih opština, dali su snažan vetar u leđa održivom turističkom razvoju ove lokalne zajednice.

„Za nas u kompaniji, Vlasina nije samo naš drugi dom. To je i predeo zaista očaravajuće lepote, koji zaslužuje posebno mesto na turističkoj mapi Srbije. Zato je bilo uživanje pripremati ovu inicijativu i osmišljavati sa našim partnerima šta je to što je vlasinskom kraju i ljudima najpotrebnije. Osnaženi lokalni privrednici i njihovi biznisi su najveća nagrada, a drago mi je što je naša čista ljubav prepoznata i kroz Diplomacy & Commerce posebnu nagradu“, kazala je Nina Elezović, direktorka za korporativne poslove i održivost u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.

„Vlasina-čista ljubav“ pružila je šansu lokalnim privrednicima u ugostiteljstvu da unaprede svoje biznise. Zahvaljujući besplatnim radionicama, oni su od renomiranih predavača učili kako da usavrše svoj promotivni nastup, koriste najsavremenije digitalne alate i društvene mreže za prezentaciju, ali i kako da podignu standard i kvalitet usluga.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!