Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2022: Simbioza biznisa i kreativnosti uslov su za uspešno poslovanje!

Tijana Popović, Marketing Manager Snacks SRB & BIH u kompaniji PepsiCo, na forumu IZAZOV 2022 govoriće u panelu na temu „Kreativna strana biznis medalje„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori kako danas merimo kreativnu efikasnost.

Kako danas merimo kreativnu efikasnost?
U svetu u kojem je promena jedina konstanta, kreativna efikasnost se ogleda u umeću da idejno rešenje skrene pažnju potrošača, probudi određenu emociju i podstakne spremnost da se pozitivno reaguje na brend i ono što taj brend pruža. Trendovi se menjaju izuzetnom brzinom. Jedan zaživi, drugi već uveliko kuca na vrata i zamenjuje dotadašnji kao da nije ni postojao. Iako brendovi nastoje da ih prate i budu u toku, nisu svi trendovi ni dobri ni poželjni za inkorporiranje u brend strategije. S druge strane, tehnološki razvoj i inovacije jesu glavna odlika vremena u kom živimo i u kom žive naši potrošači, pa je prilagođavanje novim navikama potrošača i kanalima komunikacije, nešto što je neophodno.

Cilj svake kreativne ideje, plasirane kroz adekvatne kanale komunikacije je da utiče na prodaju, kao najbrže vidljivog efekta, ali i dugoročan doprinos vrednosti koju ta ideja brendu pruža. Nije nužno da će određena ideja, kreativno dobra, biti ujedno i isplativa u kratkom roku. Ona se može dopasti potrošaču, a da i dalje ne ispunjava njegove potrebe. Zato, poslovni rezultat podrazumeva spoj dobre kreativne ideje i njene adekvatne egzekucije. Da li je neko kreativno rešenje uspešno pokazuje nam diferenciranje našeg brenda od ostalih, uz istovremeno ispunjavanje funkcionalnih i emotivnih potreba potrošača. Kada podvučemo crtu, rekla bih da se kreativna efikasnost meri vremenom i pažnjom potrošača, zadobijenom u onom kanalu koji je potrošaču u datom trenutku najrelevantniji, a posledično i pozitivnom reakcijom na takvu inicijativu brenda.

Šta je važnije za jedan brend – kreativna ideja ili poslovni rezultat?
Rekla bih da su oba podjednako važna. Cilj svakog kreativnog rešenja je da probudi interesovanje potrošača i podrazumeva da, pre toga, dobro razumemo ko je naš potrošač ili kupac, njegove navike, potrebe, dinamiku tržišta i konkurenciju. Kroz inovativan i kreativan pristup, mi u kompaniji PepsiCo nastojimo da učvrstimo postojeće i stvorimo nove veze sa potrošačima. Naši poslovni poduhvati su oduvek bili zasnovani na precizno i jasno osmišljenim inovativnim idejama koje moraju biti rezultat detaljnog analiziranja tržišta i osluškivanja realnih potreba potrošača. Stoga, rekla bih da kreativnost ide ruku pod ruku sa uspešnim poslovnim rezultatom i da su neraskidivo povezani.

Zašto agencija i klijent moraju zajedno da rade na kreativnoj strategiji brenda?
Dobro postavljena strategija rezultat je timskog rada agencije i kompanije koji imaju isti cilj: da plasiraju brend ka krajnjem potrošaču na najbolji, najupečatljiviji način, a u skladu sa njegovim potrebama i navikama. Kada udružimo snage, možemo objektivno da sagledamo širu sliku – od postavljenih ciljeva, preko ciljnih grupa, do taktičke realizacije. Prednost nas u kompaniji jeste poznavanje biznisa i industrije, ali su agencije tu da nas podsete da naši potrošači brend i proizvode posmatraju iz druge perspektive, kroz kanale koje smo možda zanemarili kada smo razmišljali o taktikama. Verujem da simbioza kompanijske ekspertize i agencijske objektivnosti i kreativnosti predstavlja formulu za uspešnu brend strategiju.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!