Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1030

Počeo upis nove generacije LSPR

0

Londonska škola za odnose s javnošću, koja u organizaciji agencije „Represent communications“ u Srbiji postoji od 2003. godine, počela je sa upisom 17. generacije polaznika. Predavanja za prolećnu generaciju polaznika počinju 24. marta i završavaju se ispitom 21. aprila ove godine. Do sada je ovu školu, koja posluje u oko dvadeset zemalja, u Srbiji završilo oko 500 stručnjaka.

Srbija kao aktivni učesnik u kreiranju svetskih trendova u komunikaciji

0

Izuzetno me raduje dolazak u Beograd i nastup na događaju „The corporate communication experience 2“, jer ovakvi događaji unapređuju opštu klimu i doprinose da se Srbija brendira kao aktivni učesnik u kreiranju svetskih trendova u oblasti komunikacije, rekao je nekadašnji privatni sekretar princeze Dajane Patrik Džefson, povodom predstojeće konferencije.

Blagi pad prihoda od oglašavanja

0

Prošle godine u Srbiji ponovo je zabeležen pad prihoda od oglašavanja u medijima, za razliku od godinu dana ranije, kada su od oglasa zaradili za 8,7 odsto više novca nego u 2009. Prema podacima agencije AGB Nilsen u koje je Danas imao uvid, u 2011. mediji su od oglašavanja zaradili ukupno 172 miliona evra, što je za 1,7 odsto manje nego u 2010. kada je ta cifra iznosila 175 miliona.

Internet neće ugasiti štampu

Internet neće ugasiti tradicionalne medije. Slikarstvo je procvetalo posle pronalaska fotografija, verujem da i u ovom području tako može da bude, kaže za Novi magazin predsednik Color pressa Robert Čoban, izdavač koji je pobedio ekonomsku krizu.

Serbia Online Advertising Tour

1

U saradnji sa USAID-om i Irex-om, ABC Srbija će u narednom periodu organizovati seriju regionalnih seminara pod nazivom Srbia Online Advertising Tour.

TV oglasi kojih ćemo se uvek sećati

0

Ni nalik današnjim, ali su reklame koje smo svi voleli. TV oglasi za Žele Zeku, Bakin kolač, Biopro, Bronhi bombone, Vegetu ili Cipiripi nikada se ne zaboravljaju.

Internet ne ugožava radio, on ga nadopunjuje!

Direktor „Radija S“ Predrag Anđelković specijalno za Marketing mrežu govori koliko je radio isplativ biznis u Srbiji, koliko je ovaj medij zanimljiv za oglašivače, u kojoj meri je Biro za radijsko oglašavanje u Srbiji pomogao radio stanicama da povećaju prodaju svog oglasnog prostora, ali i da li internet ugrožava opstanak radio stanica.

Pregled TV scene Srbije (januar 2012.)

Agencija za istraživanje auditorijuma „AGB Nielsen Media Research” objavila je najnoviji pregleda TV scene Srbije za januar ove godine.

Savršen logotip otporan na promene

0

Dok je većina vizuelnih elemenata dizajna podložna promenama tokom vremena, pod uticajem novih trendova ili novih tehnologija, logotip mora da bude koncipiran tako da bude otporan na promene. Dizajneri smatraju da brend možemo smatrati velikim tek kada pogled na njegov logotip potrošaču u trenutku prenose poruku i željene emocije.