Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Reklama za bezbednu vožnju od koje zastaje knedla u grlu!

SVET – Odeljenje za bezbednost u saobraćaju Ministarstva za životnu sredinu Severne Irske lansiralo je reklamu koja je toliko brutalna da je njeno emitovanje na televiziji zabranjeno pre devet sati uveče.
U propagandnom spotu, koji nimalo ne liči na klasične reklame za bezbednost na putu, vidi se kako muškarac juri kolima po putu pre nego što će izgubiti kontrolu nad vozilom i doslovno “spljeskati” grupu mališana koji su došli u šumu na izlet.
Cilj reklame je da pokaže da je Od 2000. godine čak 28 dece – što otprilike odgovara broju đaka u razredu – izgubilo život u saobraćajnim nesrećama izazvanim prebrzom vožnjom. Odgovarajući na kritike da kampanja “koristi košmare da bi poboljšala ponašanje u društvu”, ministar za bezbednost na putevima Mark Durkan istakao je da je „cilj kampanje da putem emocionalne i neprijatne poruke jednom za svagda raskrsti sa pogrešnom predstavom mnogih korisnika puteva o zaista zastrašujućim posledicama prebrze vožnje”.
“Mnogi od vas će ovu reklamu smatrati šokantnom, ali činjenica je da vozači moraju da budu potpuno svesni posledica svojih postupaka”, rekao je Stiven Martin, pomoćnik šefa policije Severne Irske.

Izvor i foto: Blic

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!