Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 96

REMARKABLE igrač je plejmejker, koji svojim „saigračima“ asistira za pobedu!

0

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Aleksandar Ružesković, Marketing Director, Forma Ideale.

Šta radi glumačka porodica Jovanović u porodilištu?

“Iskustvo vođenja trudnoće i porođaja je izuzetno značajno ne samo za ženu, nego za čitavu porodicu. Svesni toga, u MediGroup sistemu svakoj ženi pristupamo prijateljski i profesionalno od trenutka kada uđe u našu ustanovu. Sa ciljem da dočaramo atmosferu i uslove koje pružamo, kao i da poručimo da su naša vrata otvorena za sve pacijente, kreirali smo najnoviju kampanju za promociju porodilišta u okviru koje će danas premijerno biti emitovana televizijska reklama”, najavila je Dunja Ivanović, direktorka marketinga, MediGroup.

Danas biti REMARKABLE postaje zahtevnije nego ikad!

0

Povodom konkursa Mark Awards, a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Bojana Nenadović, Marketing Director, Coca-Cola HBC (Srbija, Crna Gora, Kosovo).

Now&10: Brendovi i potrošači

Povodom jubileja, 10. rođendana, Marketing mreža pokrenula je početkom godine novi video format – Now&10 Talks. Do sada je objavljeno ukupno 18 epizoda, a u pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.

Marketing mreža je napravila i korak dalje i kreirala Now&10 video serijal, koji kroz različite teme, analizira tržište marketinških komunikacija u Srbiji u periodu od 2012. do 2022. godine.

U okviru nove epizode pod nazivom „Brendovi i potrošači“ o tome na kojim poljima se danas biju bitke brendova za srca potrošača, i šta se promenilo u odnosu brend-potrošač u poslednjih 10 godina u Srbiji, govori pet vrhunskih stručnjaka iz kompanija Atlantic Štark, Mercator-S, UniCredit Banka, Carlsberg Srbija, A1 Srbija i agencije Luna TBWA Beograd.

Cela epizoda dostupna je našem YouTube kanalu:

Potrošači su osvešćeni i sve više će birati brendove koji su društveno odgovorni!

0

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Milica Savinšek, PR&Advertising Supervisor Adriatic, AVON.

Uspešan brend je onaj koji je prisutan na pravom mestu, na pravi način i u pravom trenutku!

0

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Aleksandra Stevović, Brand Manager, PepsiCo.

Svaka inovacija je vetar u leđa kompaniji!

0

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Bojana Čarmak Pribilović, Direktor marketinga, Globos osiguranje.

Štafeta dijaloga sa potrošačima mora biti u rukama CRM-a!

0

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Kristina Bjelić, CRM Manager, Planeta Sport.

Koliko je važno da se marketinške strategije brendova danas zasnivaju na podacima?
Podaci su od izuzetne važnosti. Imamo da zahvalimo tehnologiji na tome što prvenstveno imamo mogućnost da efektivno prikupljamo velike količine podataka neophodnih za vođenje i razumevanje bizisa sa različitih izvora; što nam je omogućeno da ih analiziramo u kratkim rokovima; i na kraju – što ostajemo sposobni da iz podataka koji su nekada irelevantni dođemo do neophodnih insajta. No, pored zaključaka koje izvodimo gledajući u podatke, ne smemo da zanemarimo vrednost intuicije kao isključivo ljudske osobine. Faktor intuicije je ono čime dopunjujemo mogućnosti tehnologije poput machine learning-a i pored njenih najboljih istorijskih i prediktivinih analiza. Poput primene Paretovog principa, intuicija treba da nosi 20% udela u biznis odlukama.

Može li CRM preuzeti štafetu u dijalogu sa potrošačima?
Ako želimo sigurne ruke, štafeta dijaloga sa potrošačima mora biti u rukama CRM-a. Potrošači imaju nesagledivo more izbora proizvoda i usluga, njihove preferencije se mogu menjati na dnevnom niovu, a zaposleni u radnjama odavno ne mogu zapamtiti sve svoje komšije. Dinamika odnosa sa potrošačima se ne može efikasno ispratiti izvan CRM okruženja. Da bismo išli u korak sa ovom dinamikom, za osluškivanje pulsa tržišta neophodna nam je tehnologija, dobra organizacija i slaganje unutar kompanije oko zajedničkog cilja. Moj omiljeni primer koji opisuje značaj CRM-a ukazuje na razliku između demografskog sveta u kome odavno ne živimo i postdemografskog u kome smo trenutno. Mi možda možemo pretpostaviti da fakultetski obrazovana žena od 35 godina ima kredit za stan, da preferira uređenje doma, zdravu hranu i kupovinu cipela, ali moramo biti dovoljno spremni da odbacimo pretpostavke, ponudimo joj vrednost za consent i iz njenih ponašanja zaključimo da nju zanimaju karte za večiti derbi, super premium hrana za mačke i oprema za planinarenje.

Da li je moguće dostići idealnu situaciju u kojoj svaki potrošač dobija baš one informacije o brendu koje su mu relevantne?
Verujem da je uspeh sam po sebi kada imate atmosferu u kompaniji koja je okrenuta kreiranju personalizovane komunikacije sa potrošačima, kao i spremnost da se na tom putu greši. Iako prediktivni modeli mogu mnogo da doprinesu, promene u preferencijama potrošača će uvek biti starije od našeg znanja o njima.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Kada sam se nedavno sastala sa kolegama sa kojima sam sarađivala nekoliko godina ranije, rečeno mi je da sve što su od mene naučili na početku karijere primenjuju u svojim poslovima nakon i da svaki put na isti način doprinose visokom kvalitetu odnosa sa svojim klijentima/potrošačima. Negovanje osećaja za potrebe drugih, razumevanje načina na koji se one mogu ostvariti i sposobnost razlikovanja komunikacionih tipova, jesu univerzalne vrline. Znati primeniti te vrline i, što je najbolje, preneti ih drugima, jeste moja želja i moj uspeh, a ono što nužno dolazi kao rezultat jeste kompanija koja posluje sa željenim rezultatima i zadovoljni potrošači.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

Chapter 4 PR traži novog kolegu na poziciji PR konsultanta

Ukoliko imaš 2+ godine iskustva u agencijskom okruženju ili sektoru komunikacija, umeš sa rečima i dobro si informisan, možda je ovo prilika za tebe.

Potrebna nam je kreativna i hrabra osoba, koja poznaje dobre komunikacijske prakse, a uz to razume medije i društvene mreže. Etičnost i odgovornost se podrazumevaju, kao i dobra organizacija.

Iskustvo u organizaciji događaja, kriznoj komunikaciji i napredne digitalne veštine ćemo smatrati dodatnim plusom.

Naš tim čine pre svega dobri ljudi, a uz to iskusni konsultanti uz koje možeš da učiš i napreduješ. Negujemo inspirativnu radnu sredinu i work-life balance.

Ukoliko se prepoznaješ, prijavi se na office-srb@chapter4.at 

Konkurs je otvoren do 15. septembra. 

O agenciji:

Chapter 4 PR je agencija za odnose s javnošću i deo istoimene grupacije koja posluje širom Centralne i Jugoistočne Evrope, kao ekskluzivni predstavnik vodeće svetske komunikacijske mreže – Burson Cohn & Wolfe. Klijentima pružamo savetovanje, razvoj i realizaciju komunikacijskih planova koji podrazumevaju spektar različitih usluga fokusiranih na njihove ciljne grupe. Chapter 4 PR tim poseduje bogato iskustvo u korporativnoj komunikaciji i finansijskom PR-u, u oblastima robe široke potrošnje, informacionih tehnologija i farmacije, u upravljanju kriznim situacijama i komunikaciji promena, kao i u posebnim komunikacijskim treninzima, digitalnim i kreativnim projektima. Tim agencije čine stručnjaci sa bogatim komunikacijskim i poslovnim iskustvom koji na profesionalan, etičan i inovativan način obezbeđuju najviši kvalitet podrške u internoj i eksternoj komunikaciji klijenata.

Objavljen konkurs UEPS-a za tradicionalna godišnja priznanja

UEPS je raspisao konkurs za tradicionalna godišnja priznanja.