Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Izložba Now&10 by 1664 Blanc od 17. do 21. oktobra

Povodom jubilarnog 10. rođendana, Marketing mreža, uz podršku brenda 1664 Blanc, organizuje izložbu kampanja koje su obeležile prethodnih deset godina u Srbiji. Izložba Now&10 biće održana od 17. do 21. oktobra u Ušće Shopping Centru (III sprat) i biće otvorena za javnost.

Otvaranje izložbe zakazano je za 17. oktobra od 17h uz koktel dobrodošlice by 1664 Blanc. Tog dana, u saradnji sa USAID Srbija i agencijom Propulsion biće organizovan panel na temu „Odrazi nove pismenosti„, ali i razgovor sa kreativnim direktorima najuspešnijih agencija u Srbiji na temu „Kako nastaju nauspešnije reklame?„.

Nakon panela, Marketing mreža organizovaće Noć reklame, kada ćemo imati prilike da se prisetimo starih dobrih ex-YU reklama, kao i kampanja koje su, od 2012. do 2022. godine, obeležile advertising industriju u Srbiji.

U okviru pet dana trajanja izložbe, biće organizovani i drugi sadržaji poput radionica, zanimljivih razgovora, prezentacija mladih talenata, a biće emitovani i prvi dokumentarni dugometražni filmovi „Kreativni gen“ i „Kupili su vas zauvek“.

Ideja Now&10 izložbe jeste da približi advertajzing i komunikacijsku industriju široj javnosti i prikaže reklame kao umetnost.

Povedite svoje prijatelje i dođite na otvaranje izložbe 17. oktobra da zajedno proslavimo umetnost advertajzinga u Srbiji!

Prijatelji projekta su Ušće Shopping Centar, PepsiCo – Marbo Product, Mercator-S i Knjaz Miloš. Brend 1664 Blanc, kompanije Carlsberg Srbija, generalni je sponzor izložbe. Partneri festivala su agencije – Ovation BBDO, Info Media Group, Alma Quattro i DPC Networks.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!