Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 760

U oblasti mobilnog oglašavanja minimalno zaostajemo za svetskim liderima!

0

Matej Špoler, suosnivač hrvatske agencije Infinum i jedan od članova žirija SoMo Borac nagrade, specijalno za Marketing mrežu govori šta možemo da očekujemo u ovoj i narednim godinama kada je u pitanju mobilno oglašavanje, koliko su klijenti spremni da ulažu u ovaj vid promocije i šta treba da sadrži mobilna aplikacija sa velikim A.

Data-Driven Marketing Masterclass u šest evropskih gradova

0

SVET – Od septembra 2014. do januara 2015. godine DDM Alliance organizuje jedinstveni Data-Driven Marketing Masterclass u šest evropskih gradova (London, Amsterdam, Brisel, Kopenhagen, Stokholm i Helsinki).

Biti najbolji među najboljima je važno priznanje!

0

REGION – Duška Mervar, digitalni strateg u agenciji Renderspace, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.

FitCurves outdoor oglas koji su svi zapazili

0

Agencija McCann Beograd osmislila je zabavan i inovativan outdoor oglas za lanac fitnes klubova FitCurves koji promoviše program posebno osmišljen za žene u čijem fokusu su regulacija telesne težine i oblikovanje tela.

Pitanje etike u PR profesiji se ne pominje, dakle ne postoji!

0

Marina Grihović, direktor agencije Headline, specijalno za Marketing mrežu govori o etici u PR profesiji u Srbiji, zašto se o temi pitcheva ćuti u javnosti i kako bi trebalo regulisati ovu oblast.

Svet Lorda Somersby-a u režiji agencije McCann Sarajevo

0

REGION – Inspirativna istorija Somersby brenda nadahnula je kreativnu agenciju McCann Sarajevo da transformiše trgove, parkove i šetališta, osmisli i realizuje piknike širom Bosne i Hercegovine. Lord kao zaštitno lice Somersby-a, pića idealnog za letnje dane i druženje sa prijateljima, iza sebe ima priču koja kaže da njegovim zabavama niko nije mogao parirati.

Jedni bez drugih – ne možemo!

0

REGION – Ozren Kanceljak, direktor hrvatske agencije Digitel, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.

U narednih deset godina predviđa se rast broja novih radnih mesta u PR-u

0

SVET – Prema pisanju Wall Street Journala, neke kompanije su usled recesije smanjile broj novih radnih mesta. Pogođeni zatišjem na tržištu rada, poslodavci su podigli svoja očekivanja u pogledu obrazovanja i iskustva novih zaposlenih pretpostavljajući da će njihovi novi radnici razmišljati strateški i analitički.

Regionalno povezivanje!

0

REGION – Vesna Beganović, Founder & CEO u agenciji Via Media, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.

Budućnost komunikacija u farmaceutskoj industriji je digitalna!

0

Život koji danas živimo, a koji je sve brži, uz sve manje slobodnog vremena za sebe i porodicu, neminovno menja naše životne navike. Sve češće kupujemo putem aplikacija ili onlajn. Plaćamo parking putem aplikacija, bukiramo hotele, avionske letove, restorane… Isto je i sa našim zdravljem! Briga o njemu, takođe, postaje digitalna. Aplikacije nas podsećaju kada i koliko vode treba da konzumiramo tokom dana. Aplikacije nam mere BMI ili nas podsećaju da li smo dovoljno koraka načinili tokom dana, kao i koje vežbe su nam na redu… Tako medicina i farmacija, kao deo modernog lajfstajla, postaju sve više digitalne, a time, na izvestan način, i dostupnije ljudima.