Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 722

Izazovi su plodno tlo za napredak i inovaciju!

0

Ania Jakubovski, generalni menadžer kompanije Coca-Cola za region Poljske i baltičkih zemalja, jedna je od vodećih govornika na konferenciji Marketing Kingdom Belgrade, koja će se održati 5. i 6. marta u prostorijama Cineplexxa u tržnom centru Ušće. Sa Anie smo razgovarali o njenom viđenju potrošačkog marketinga i izazovima u industriji globalnog marketinga.

Izazov u 2015. biće kreiranje brenda od samog sadržaja!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?

Gledanost TV programa u Srbiji u 2014. godini

Televiziju je u 2014. godini gledalo 21,1% ili 1.441.000 gledalaca prosečno po minutu. Stanovnici Srbije su, u proseku, uz taj medij bili pet sati i tri minuta dnevno – najviše uz Prvi program RTS-a koji je i prema ostalim pokazateljima gledanosti bio najuspešniji televizijski program u Srbiji s rejtingom od 4,6% i udelom u gledanosti od 21,7 odsto. Od 365 dana u godini bio je najgledaniji 292 dana.

Raspisan konkurs za HUOJ nagrade!

0

REGION – Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) raspisala je konkurs za 8. dodelu nagrada Grand PRix za najbolja ostvarenja u struci.

Prva regionalna koučing konferencija – Play a World Game

0

Erickson International i Atria Group organizuju 5. marta prvu koučing konferenciju u okviru SEE regiona “Play a World Game”, koja će se održati u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu. Konferencija predstavlja priliku da se na jednom mestu okupe koučevi, internacionalni koučing treneri, HR menadžeri i profesionalci gde će međusobno podeliti svoja iskustva i praktična znanja iz koučinga.

Objavljen program foruma IZAZOV 2015!

0

Povodom tri godine upešnog poslovanja, portal Marketing mreža 25. i 26. februara organizuje prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015. Reč je o interaktivnom B2B događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Pobedu odnose oni koji imaju hrabrosti da se suprotstave apsurdima!

1

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?

Naslovnica Cosmopolitana u znak protesta protiv „ubistva iz časti“

0

SVET – Agencija Leo Burnett dizajnirala je šokantnu naslovnicu Cosmopolitana u znak protesta protiv „ubistva iz časti“. Ova naslovnica prikazuje ženu koja se guši u plastici… Naime, 2004. godine, 17-godišnja devojka britansko-pakistanskog porekla po imenu Shafilea Ahmed ugušena je, a ubili su je njeni roditelji, pred njenom braćom i sestrama, nakon što je odbila da pristane na ugovoreni brak.

Kakvi lideri su potrebni za uspeh u telekomunikacijama budućnosti?

0

Značaj ulaganja u zaposlene, negovanje jake korporativne kulture i vrednosti samo su neke od tema posete predstavnika top menadžmenta Telenor grupe kompaniji u Srbiji, Ćel-Morten Jonsena, izvršnog potpredsednika Telenor grupe i direktora evropskih operacija, i Jun Erik Hauga, izvršnog potpredsednika Telenor grupe i direktora razvoja ljudskih resursa. Razmenjena su i mišljenja o tome kakvi su lideri potrebni jednoj uspešnoj kompaniji, kako bi obezbedila zdrav razvoj i u budućnosti.

Kreativnost nikada ne izlazi iz mode!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?