REGION – Svi koji su barem jednom probali Fridrih šampinjone, znaju kako se oni savršeno slažu sa svim namirnicama s kojima ih pripremite. Vođeni time, kreativni tim IMAGO reklamne agencije, ponovo je osmislio zabavne print oglase.
Petar Fridrih, direktor razvoja iz kompanije Fridrih, ističe kako se oni žele prikazati kao open minded brand, otvoren mladima koji vole kuvati. Iz tog razloga se trude to i prikazati kroz oglase na jedan drugačiji način.
“Oglasima koje smo do sada napravili smo postavili letvicu vrlo visoko, tako da nam je svaki sledeći zadatak za Fridrih pravi izazov. Srećom, ono što nas kreativce najviše pali, je izazov raditi na klijentu za kojeg znaš da ti veruje i spreman je omogućiti sve potrebno, kako bi tvoja ideja ugledala svetlo dana baš onako kako si je ti zamislio”, ističe Darko Bosnar, art direktor iz Imaga.
“Kako istinu o proizvodu reći na drugačiji, zabavan, uočljiv i naravno vizuelno atraktivan način jeste suština oglašavanja“, rekao je Igor Mladinović, glavni kreativni direktor u Imagu.
Agencija: Imago, Zagreb
Kreativni direktor: Igor Mladinović
Art direktor: Darko Bosnar
Copywriter: Igor Mladinović, Darko Bosnar
Ilustrator: Anna Kulakowskaja