Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 706

Dobro zapakovano je bolje primećeno!

0

REGION – Zapakovana klupa, ulična svetiljka, mesto na špici i još nekoliko naizgled običnih objekata u centru Zagreba nisu umetničke instalacije, nego zanimljiva promocija Imago Boxa, agencije koja se bavi brandingom i dizajnom ambalaže.

Zaposleni su najbitnija interesna grupa svake organizacije!

0

Kompanije su ljudi i način na koji oni funkcionišu. Zato su zaposleni najbitnija interesna grupa svake organizacije. Da bi se uskladile potrebe zaposlenih s ciljevima i kompanijskom politikom, neophodno je dobrim planiranjem, međusektorskom saradnjom i ujedinjenim naporima uspostaviti takav sistem informisanja zaposlenih koji će osigurati da se kompanijske vrednosti odražavaju kroz odnos organizacije prema zaposlenima.

#rADionica: Millennialsi

0

Posle uspeha koji je doživeo prvi regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2015, portal Marketing mreža nastavlja umrežavanje i edukaciju kolega iz struke tokom cele godine, kroz mesečne interaktivne rADionice koje počinju od sredine aprila. Prva rADionica na temu „Millennialsi – najvažnija ciljna grupa s kojom niko ne komunicira“ biće organizovana 21. aprila u hotelu Jump Inn u Beogradu, sa početkom u 15 časova. rADionicu će voditi Tonči Klarić, kreativni direktor hrvatske full servis digitalne agencije Proximity.

Igor Poznić na čelu digitalnog tima Universal McCanna

0

REGION – Medijska agencija Universal McCann pojačala je svoj tim dovođenjem na mesto šefa digitalnog sektora Igora Poznića, stručnjaka s dugogodišnjim iskustvom u digitalnom oglašavanju.

Pregled marketinškog tržišta u Hrvatskoj

0

REGION – U okviru regionalnog panela na prvom regionalnom forumu IZAZOV 2015, stanje na tržištu marketinških komunikacija u Hrvatskoj predstavio je Daniel Ackermann, CEO digitalne agencije Degordian.

Beck’speriment

0

REGION – Hrvatska digitalna agencija Drap osmislila je i kreirala kampanju Beck’sperimen, kako bi saznala šta su sve momci spremni da učine za kombi pun omiljenog piva. Pripremili su im malo iznenađenje tamo gde se najslabije snalaze – u shoppingu.

Objavljen program Dana komunikacija

0

REGION – Objavljen je program trećeg izdanja Dana komunikacija, koji će se održati od 16. do 19. aprila u hotelu Lone u Rovinju. Tokom tri festivalska dana, više od 15 predavača – lidera i vizionara svetske marketinške industrije ponudiće uvid u nove trendove i prikazati najbolja svetska ostvarenja u online i offline oglašavanju u protekloj godini, a među njima posebno se ističe zvezda predavač David Shing.

Kako brendovi biraju ciljanu publiku?

0

Kome se brendovi obraćaju? Brendovi ne postoje sami zbog sebe, već zbog potrošača. Upravo zbog toga za identifikaciju svakog brenda i njegov proboj na tržište važan je odabir ciljane publike.

IntegracIAA 2015

0

Četvrta IntegracIAA, godšnja konferencija Sekcije Young Professionals, održaće se u subotu 28. marta u prostorijama KC Grada, najavili su organizatori.

Budućnost medijskih trendova

SVET – Svetska ABC organizacija (IFABC) je tokom 2014. godine, sprovela globalno istraživanje na temu Audit Bureau budućnosti, kojim su bile obuhvaćene sve članice IFABC. Cilj ovog poduhvata je bio utvrđivanje savremenih medijskih trendova, predstavljanje studija najinventivnijih biroa i davanje smernica za budući razvoj ABC.