Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 660

Zašto PR agencije (ne)treba da brinu zbog native advertisinga?

0

Promene navika čitalaca koje idu ka konzumiranju medija online i pomoću raznih uređaja dovele su do pada štampanih medija i njihovih prihoda. Nije iznenađujuće da je glavna tema na mnogim konferencijama upravo model podele prihoda, dominantno u odnosu na native advertising.

Tubular – adidas kampanja sa domaćim javnim ličnostima

0

Kroz lokalnu kampanju sa domaćim javnim ličnostima adidas Originals predstavlja na našem tržištu novu urbanu obuću za jesen/zimu: Tubular. Stvoren od strane najkreativnijih umova ovog brenda, Tubular svoju originalnost nalazi u svetu sporta i kanališe je kroz smelu novu siluetu koja je aerodinamična i čvrsta.

Uđite u cipele vaših potrošača!

0

Mike Brandt, osnivač agencije Urge iz Danske i jedan od predavača na festivalu KAKTUS 2015 govori koje su prednosti people-focused kompanija, kako možemo identifikovati potrebe potrošača i šta je Advertisingawesomeness.

Izabran učesnik prvog selfija iz svemira

0

Marko Đurić iz Beograda učestvovaće u fotografisanju prvog selfija iz svemira u Las Vegasu (SAD). Njegova fotografija izabrana je za najkreativniju na Instagram i Facebook konkursu koji je organizovala kompanija Heineken u okviru svoje globalne kampanje „Spektra“.

Prvi hrvatski event festival RSVP

0

REGION – RSVP, prvi hrvatski festival fokusiran prvenstveno na event industriju, održaće se u zagrebačkom Hypo event centru 3. i 4. novembra. Uz okupljanje i edukaciju kroz brojna predavanja, dodeliće se i nagrade za najbolje hrvatske evente.

Bronza za “Dramu u taksiju” na Cresta festivalu

0

Kampanja „Drama u taksiju“ agencije McCann Beograd osvojila je bronzanu medalju na ovogodišnjem Cresta festivalu u kategoriji Media&Entertainment (online film). Ova kampanja nastala je u okviru repozicioniranja i osvežavanja imidža jednog od naših najuglednijih pozorišta, Jugoslovenskog dramskog pozorišta (JDP) jedina je kampanja iz jugo istočne Evrope koja je ušla u finale i osvojila neku od nagrada na ovom uglednom festivalu.

Društvene mreže nezaobilazan kanal komunikacije za preduzeća

REGION – Prisustvo na društvenim mrežama postaje izuzetno važno kao obavezan segment poslovanja preduzeća, ocenjeno je na seminaru u Privrednoj komori (PKCG).

Uspeh agencije Scholz & Friends Beograd na festivalu u Berlinu

0

Agencija Scholz & Friends Beograd zabeležila je veliki uspeh na Festivalu digitalnih komunikacija održanom u Berlinu osvajanjem Finalist Award za mobilnu aplikaciju Sonohrom, koja omogućava slepim ljudima da čuju boje kao zvukove.

Daniela Ivanov nova menadžerka za razvoj poslovanja Vibera za CEE

0

REGION – Viber, jedna od vodećih svetskih aplikacija za razmenu poruka, objavila je proširenje svog tima imenovanjem Daniele Ivanove na funkciju mendžera za razvoj poslovanja za Centralnu i Istočnu Evropu (CIE). U avgustu ove godine, Viber je najavio svoje strateško poslovno pozicioniranje imenovanjem Atanasa Rajkova kao generalnog direktora za region CIE, koji će biti i jedan od predavača na festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2015.

Sportisti sami treba da generišu sadržaj na svojim stranicama!

0

Gavin Versi, direktor u kompaniji DH Management i menadžer Ane Ivanović, govori o njegovom radu sa najboljom srpskom teniserkom, koliko je važno poverenje u oblasti ličnog PR-a, ali i o ulozi društvenih mreža u životu sportista.