Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Izabran učesnik prvog selfija iz svemira

Marko Đurić iz Beograda učestvovaće u fotografisanju prvog selfija iz svemira u Las Vegasu (SAD). Njegova fotografija izabrana je za najkreativniju na Instagram i Facebook konkursu koji je organizovala kompanija Heineken u okviru svoje globalne kampanje „Spektra“.

Zahvaljujući svojoj originalnoj „špijunskoj opremi“ Marko Đurić će zajedno sa pobednicima konkursa iz celog sveta prisustvovati ovom nesvakidašnjem događaju namenjenom fanovima filmova o Džejmsu Bondu.

„U nameri da fanovima filmova zaista prenese deo atmosfere uzbudljivog sveta Džejmsa Bonda, Heineken® je u saradnji sa timom Urthecast pokrenuo projekat Spyfie. Kamerom postavljenom na satelit koji se nalazi u zemljinoj orbiti svi nagrađeni fanovi biće uslikani, a fotografija će im biti prosleđena kako bi mogli da je podele na svojim profilima na društvenim mrežama“, rekla je Sofija Eftimovski Božović, brend menadžerka Heineken®-a i dodala: „Bilo je veoma teško izabrati pobednika konkursa jer su sve fotografije zaista bile zanimljive i želim da se zahvalim svima koji su učestvovali i obogatili ovaj konkurs svojim sjajnim predlozima.“

Događaj „Spyfie“ biće održan u pustinji Nevade, u blizini Las Vegasa, neposredno pred premijeru novog filma „Spektra“. Pored toga što će učestvovati u snimanju prvog selfija iz svemira, pobednici Heineken® konkursa biće u prilici da prisustvuju premijeri filma, ali i i da dožive dožive i mnoga druga iznenađenja u gradu koji je poznat kao svetska prestonica zabave i noćnog života.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!