Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Bronza za “Dramu u taksiju” na Cresta festivalu

Kampanja „Drama u taksiju“ agencije McCann Beograd osvojila je bronzanu medalju na ovogodišnjem Cresta festivalu u kategoriji Media&Entertainment (online film). Ova kampanja nastala je u okviru repozicioniranja i osvežavanja imidža jednog od naših najuglednijih pozorišta, Jugoslovenskog dramskog pozorišta (JDP) jedina je kampanja iz jugo istočne Evrope koja je ušla u finale i osvojila neku od nagrada na ovom uglednom festivalu.

“Čim se rodila ideja i prvi od nekoliko scriptova Drame u taksiju u agenciji smo verovali u njen potencijal, tj. kvalitet. Nagrade na domaćoj i internacionalnoj sceni su usledile kao potvrda tog potencijala. Ova nagrada na Cresta Festivalu nas je dodatno obradovala, i učvrstila u verovanju da dobra ideja i dobra priča uvek nađe svoj put do realizacije i do ljudi”, ističe Olivera Perković, Managing Director agencije McCann Beograd.

Kampanja „Drama u taksiju“ pored velikog odjeka i pozitivnih utisaka u javnosti i nagrada na domaćim festivalima, imala je uspehe na regionalnoj i internacionalnoj festivalskoj sceni, o čemu govore nagrada SoMo Borac za viralni block buster na Weekend Media Festivalu u Rovinju, nagrade Zlatni i Srebrni bubanj na regionalnom festivalu Golden Drum u Portorožu, učešće u finalu AdCup festivala, kao i nagradu na uglednom Njujorškom festivalu advertajzinga.

Cresta festival jedna je od najprestižnijih manifestacija u oblasti advertajzinga koju organizuju njujorška kompanija Creative Standards International u saradnji sa Međunarodnim udruženjem za oglašavanje (IAA). Žiri, u kojem je više od sto kreativaca iz celoga sveta, prijavljene radove ocenjuje na osnovu samo dva kriterijuma: izvrsnost kreativne ideje i kvalitet njene realizacije.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!