Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Sportisti sami treba da generišu sadržaj na svojim stranicama!

Gavin Versi, direktor u kompaniji DH Management i menadžer Ane Ivanović, govori o njegovom radu sa najboljom srpskom teniserkom, koliko je važno poverenje u oblasti ličnog PR-a, ali i o ulozi društvenih mreža u životu sportista.

U kojoj meri Vam je medijsko iskustvo pomoglo kada ste se našli u novoj ulozi – na poziciji menadžera Ane Ivanović?
Mislim da je iskustvo koje sam stekao u medijima moja prednost. Kao Anin menađer, svakodnevno sam u kontaktu sa partnerima, sponzorima, organizatorima turnira, fanovima, međutim ipak, kontakti sa medijima i izgradnja Anine reputacije u njima predstavlja veliki deo mog posla.

Koliko je važno poverenje u oblasti ličnog PR-a? Postali ste Anin menadžer u fazi kada je ona već bila poznata i uspešna teniserka. Da li je to bila otežavajuća okolnost?
Vreme igra veliku ulogu. Anu sam upoznao kada je imala 17 godina, dok je moj kolega Dan poznavao od njene 14., pre nego što je zaigrala svoj prvi profesionalni meč. Ona je neko ko poštuje stručnost i znanje, tako da sam morao da se dokazujem.

Ana Ivanovic with entourage (SRB)

Kako uspevate da integrišete sve kanale komunikacije koje Ana koristi? Ona ima preko tri miliona fanova na Facebook stranici, i preko 450k pratilaca na Twitteru.
Značaj društvenih medija je ogroman. Na primer, najnoviji ugovor sa Samsungom verovatno ne bi bio potpisan da nismo u njega uključili i promociju na društvenim mrežama. Društveni mediji danas stvaraju mnogo veću konkurenciju između sportista i poznatih ličnosti. To važi i za Instragram.

U kojoj meri kontrolišete Anine komentare na društvenim mrežama?
Srećni smo jer Twitter i Instragram profilom upravlja Ana sama, koja je veoma pametna i savesna. Ona je vrlo spontana, iskrena i angažovana kako u online komunikaciji, tako i u komunikaciji sa tradicionalnim medijima i zato smo bezbrižni u tom segmentu. Takođe, mislim da nije dobra praksa da stranice sportista vodi neko drugi, a ne oni sami.

Gavin Versi biće jedan od predavača na konferenciji SPORTO koja se održava 19. i 20. novembra u Portorožu u Sloveniji.

Ceo intervju pročitajte u SPORTO magazinu.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!