Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 373

Nova era komunikacija!

0

Edukativna konferencija Direct Media Akademija koja se ove godine održava od 28. do 30. maja u Madlenijanumu predstaviće marketinškoj struci i svim zaljubljenicima u medije, marketing i komunikacije najnovije trendove iz industrije.

Iz Švajcarske u Gruziju!

0

SVET – Kreativna digitalna agencija Leavingstone iz Tbilisija (Gruzija) ima novog glavnog izvršnog direktora – Folkera Wrage.

Oprezno sa strahom

0

Da li neko može da vas uplaši do te mere da promeni vaš stav, pa čak i vaše ponašanje? Odgovor je da.

Zašto održivi razvoj nije samo CSR?

0

U okviru foruma IZAZOV 2019, održan je panel o važnosti održivog razvoja, o onome što ga razlikuje od popularnog CSR-a, ali i ulozi koju komunikacija igra u tom segmentu poslovanja. Moderator panela McCann Talks: Zašto održivi razvoj nije samo CSR? bila je Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja agencije McCann Beograd, a učestvovali su Mirjana Jovašević, direktorka korporativnih poslova i održivog poslovanja u kompaniji Delez Srbija i Nenad Stojković, menadžer za održiv razvoj kompanije NIS.

PR Week proglasio Ketchum za najbolju agenciju u proteklih 20 godina

0

SVET – Vodeća globalna konsultantska agencija za komunikacije Ketchum proglašena je za najbolju agenciju u poslednjih 20 godina na godišnjoj dodeli PRWeek nagrada. Sa ukupno 55 priznanja, čak 10 više od prvog sledećeg konkurenta, Ketchum je dobitnik najvećeg broja PRWeek nagrada, od kada takmičenje postoji.

A, šta kada je klijent – kompanija?

0

Dobar ste kopirajter, digital radite “levom rukom”. Imate savršen citat za svaku priliku ili duhovit kopi inspirisan pitkim i zabavnim sadržajem. Redovno radite monitoring i brižljivo motrite kada se to zajednica umori i posustane. Deo ste kreativnog tima i nije vam problem da izbrejnstormujete nek overcute vizual iz rukava i viral ponovo živne. Klijent zadovoljan. Idealan scenario, a koliko je realan? I gde je, pri tome, izazov?

Kako je zloupotreba ličnih podataka upropastila poverenje u digitalni svet?

0

SVET – Prema istraživanju koje donosi Dentsu Aegis Network, globalna marketinška agencija koja okuplja agencije poput iProspecta, Vizeuma i Carata, zloupotreba ličnih podataka glavni je uzrok nepoverenja.

83% potrošača za svoj novac očekuje vrhunsku uslugu!

0

Zašto smo se udaljili od čoveka, nazvali ga potrošačem i počeli da ga tretiramo nekako drugačije? Da li se vraćamo osnovama? Mišljenje ljudi, potrošača, korisnika usluga je važno čuti i osluškivati, te reagovati u skladu sa tim. Većina, 83% ljudi (potrošača) za svoj novac očekuje vrhunsku uslugu, a polovina je spremna da plati visoku cenu za kvalitetnu uslugu (s tim da je percepcija kvalitetne usluge takođe u rukama korisnika, a ne pružaoca usluge), rezultat je najnovijeg istraživanja koje su sproveli portal Marketing mreža, u saradnji sa agencijom Smart+ Research.

Mir, ljubav i komunikacija: Weekend u duhu legendarnog Woodstocka

0

REGION – Pod sloganom „Mir, ljubav i komunikacija” i generalnim pokroviteljstvom Adris grupe, 12. Weekend Media Festival od 19. do 22. septembra u Rovinj donosi duh legendarnog Woodstocka. Najveći regionalni medijski festival ove će godine prirediti hommage nezaboravnom američkom muzičkom festivalu kroz rasprave o nikad zanimljivijoj i bržoj transformaciji medijske industrije i zalaganjem za slobodu odlučivanja.

Links – novi klijent Komunikacijskog laboratorija

0

REGION – Links, vodeći maloprodajni lanac informatičke opreme, novi je klijent Komunikacijskog laboratorija, hrvatske agencije specijalizovane za vođenje odnosa s javnošću i komunikacijskih aktivnosti. Komunikacijski laboratorij angažovan je u oblasti savetovanja i vođenja promotivnih aktivnosti Linksa.