Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Burger King uzvraća McDonald’su oglasima za rođendane bez klovnova

SVET – Burger King ponovo se vratio u borbu protiv klovnova i još jednom uzvratio McDonald’su kreativnom kampanjom.

Dve godine nakon kampanje #ScaryClownNight, Burger King i agencija LOLA MullenLove pokrenuli su kampanju u kojoj deca vrište u strahu dok ih klovnovi drže u krilu na rođendanskoj zabavi.

„Rođendani bi trebalo da budu srećni“, glavna je poruka nove kampanje i predlažu da rođendan vašeg deteta organizujete u Burger Kingu, a ne na mestu čija je maskota – klovn.

Više informacija o kampanji pogledajte ovde.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!