#AgencyReport19: I ove godine analiziramo poslovanja agencija

Drugu godinu za redom, Marketing mreža sprovodi studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report. U analizu će biti uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija (bez preduzetnika), raspoređene u osam grupa:

  1. Agencija za tržišne komunikacije
  2. Agencija za marketinška i društvena istraživanja
  3. Agencija za odnose s javnošću
  4. Agencija za zakup medija i programiranje plana oglašavanja
  5. Agencija za organizaciju sajamskih nastupa i drugih događaja
  6. Agencija za digitalni marketing
  7. Agencija za spoljno oglašavanje
  8. Agencije za kliping i analizu medija

U studiju #AgencyReport19 biće uključeni podaci o poslovanju agencija iz 2018. godine.

Kao i prošle godine, cilj istraživanja je analiza tržišta za prethodnu godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima.

Istraživanje će se u narednih nekoliko meseci sprovesti u dva talasa. Prvi talas počinje od danas i predstavlja prikupljanje podataka od agencija, koje će na mejl dobiti link sa upitnikom. Krajnji rok za popunjavanje upitnika je 31. maj 2019. 

Drugi talas predstavlja prikupljanje i analiza javno dostupnih podataka o poslovanju, uključujući i podatke iz APR-a. Javno dostupni podaci o agencijama biće pojedinačno i transparentno objavljeni u tabelama i predmet dubinske analize Agency Report.

Vrlo je važno da znamo gde smo, da bi smo znali u kom pravcu želimo da idemo, zato hvala Vam unapred što ćete izdvojiti svoje vreme, učestvovati u istraživanju i na taj način dati svoj doprinos struci i transparetnosti tržišta.

„Marketing mreža pokrenula je studiju Agency Report prošle godine, a imamo za cilj da ovaj projekat postane dugoročan i da ga realizujemo svake godine. Projekat Agency Report upotpunosti je u skladu sa našom misijom i vizijom u vezi sa razvojem i usklađivanjem tržišta u Srbiji sa tržištima razvijenih zemalja sveta. Takođe, imajući u vidu da su prošlogodišnje analize i tabele preuzete sa portala preko 19.000 puta, dokaz je da je tržištu potrebna jedna ovakva studija“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže. 

Za sva dodatna pitanja u vezi sa projektom Agency Report, istraživanjem i podacima molimo vas da se obratite na mejl ivana@marketingmreza.rs

Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport19


Oceni tekst

2,33 od 5
Loading...

Komentari