today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AgencyReport19: I ove godine analiziramo poslovanja agencija

Drugu godinu za redom, Marketing mreža sprovodi studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report. U analizu će biti uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija (bez preduzetnika), raspoređene u osam grupa:

  1. Agencija za tržišne komunikacije
  2. Agencija za marketinška i društvena istraživanja
  3. Agencija za odnose s javnošću
  4. Agencija za zakup medija i programiranje plana oglašavanja
  5. Agencija za organizaciju sajamskih nastupa i drugih događaja
  6. Agencija za digitalni marketing
  7. Agencija za spoljno oglašavanje
  8. Agencije za kliping i analizu medija

U studiju #AgencyReport19 biće uključeni podaci o poslovanju agencija iz 2018. godine.

Kao i prošle godine, cilj istraživanja je analiza tržišta za prethodnu godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima.

Istraživanje će se u narednih nekoliko meseci sprovesti u dva talasa. Prvi talas počinje od danas i predstavlja prikupljanje podataka od agencija, koje će na mejl dobiti link sa upitnikom. Krajnji rok za popunjavanje upitnika je 31. maj 2019. 

Drugi talas predstavlja prikupljanje i analiza javno dostupnih podataka o poslovanju, uključujući i podatke iz APR-a. Javno dostupni podaci o agencijama biće pojedinačno i transparentno objavljeni u tabelama i predmet dubinske analize Agency Report.

Vrlo je važno da znamo gde smo, da bi smo znali u kom pravcu želimo da idemo, zato hvala Vam unapred što ćete izdvojiti svoje vreme, učestvovati u istraživanju i na taj način dati svoj doprinos struci i transparetnosti tržišta.

„Marketing mreža pokrenula je studiju Agency Report prošle godine, a imamo za cilj da ovaj projekat postane dugoročan i da ga realizujemo svake godine. Projekat Agency Report upotpunosti je u skladu sa našom misijom i vizijom u vezi sa razvojem i usklađivanjem tržišta u Srbiji sa tržištima razvijenih zemalja sveta. Takođe, imajući u vidu da su prošlogodišnje analize i tabele preuzete sa portala preko 19.000 puta, dokaz je da je tržištu potrebna jedna ovakva studija“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže. 

Za sva dodatna pitanja u vezi sa projektom Agency Report, istraživanjem i podacima molimo vas da se obratite na mejl ivana@marketingmreza.rs

Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport19

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!