today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Krizni PR i digitalna analitika

Digitalna revolucija potpuno je promenila način na koji nastaju komunikacijske krize i svakako je uticala na puteve kojima se one šire. Nekad je za delovanje kriznog PR-a bilo potrebno da se desi zaista velika greška u poslovanju kompanije. Sada, u umreženom, brzom i digitalnom svetu, PR kriza može nastati čak i na osnovu samo jednog oštrog komentara nezadovoljnog klijenta. Zbog toga top menadžment kompanija, kao i njihove agencije moraju biti konstantno spremni za gašenje čak i manjih “požara” koje na društvenim mrežama vrlo lako mogu da prerastu u ozbiljnu krizu.

Ignorisanje krize može biti jedna od najvećih grešaka koje brend može da napravi, bilo da se ona pojavila u online ili offline svetu. U svetu društvenih mreža i brzog deljenja informacija, neupućenost je luksuz koji savremene kompanije ne smeju sebi da dozvole.

Srećom, postoje savremeni alati koji na uspešan način vrše analize medija i društvenih mreža, a koji nam mogu biti najbolji saveznici u rešavanju PR kriza.

– Zahvaljujući savremenim softverima i alatima, ne samo da možemo brže da mapiramo PR krize, već ih možemo predvideti i sprečiti njihovo nastajanje tako što ćemo pravovremeno i adekvatno odgovarati na različite poruke koje nam auditorijum šalje. Za sve ovo je, naravno, neophodno adekvatno korišćenje softvera digitalne analitike i njegovo stručno tumačenje – rekli su nam iz kompanije Digital Element koja je specijalizovana za praćenje, prikupljanje, analizu i izveštavanje o količini i kvalitetu medijskog sadržaja.

Važnost digitalne analitike u rešavanju PR kriza ogleda se najviše u trima stvarima:

1. Digitalna analitika nas uči o našoj publici
Ništa ne prikazuje bolje navike naše publike od digitalne analitike. Ona nam pokazuje da li naši kupci vole otvorenu komunikaciju, na koje kampanje i kontente najbolje reaguju i koliko su im bliski humor, duhovite reklame ili pomeranje granica u marketingu. Ovo nam, takođe, može biti i odličan pokazatelj na koji način bi trebalo da komuniciramo sa svojim kupcima ukoliko dođe do krize.

2. Pomaže nam da krizu uočimo u realnom vremenu
Uz pomoć prave analize kanala online kanala komunikacije krizu možemo mapirati na vreme i na taj način sprečiti njeno širenje iz online (društvene mreže, portali) u offline svet (TV, print). Ona nam pomaže da pravovremeno reagujemo i kroz otvorenu i dobro planiranu komunikaciju ne ostavimo prostor da se nezadovoljstvo kupaca širi i poveća problem.

3. Pomaže nam da sagledamo širu sliku
Uz pomoć digitalne analitike ne samo da možemo da pratimo rad konkurencije, nego možemo da pratimo i opšta dešavanja (krize i trendove) u industriji u kojoj poslujemo. Na taj način moguće je opipati puls i raspoloženje potrošača i na osnovu toga odrediti pravi tajming za određene marketinške aktivnosti..

U poslovnom smislu krize se neće desiti samo u slučajevima kada ne radite ništa. U svakom drugom slučaju greške su moguće i neminovne. Ipak, uz prave alate i mudre poteze, možemo sprečiti da one naruše pažljivo građenu reputaciju brenda.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!