Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 365

Iskreni slogani globalnih svetskih kompanija

0

SVET – Šta se desi kada kompanija poželi da bude brutalno iskrena prema svojim potrošačima? Pogledajte kako su zvučali slogani nekih od najvećih globalnih kompanija. Da li biste „brutalno iskrene slogane“ preporučili svojim klijentima?

Pobedu će odneti oni koji uspeju da privuku pažnju!

0

Martina Petrović, Head of Corporate Communications u kompaniji Lidl Srbija, govori o iskustvu sa radionica kompanija i izazovima struke.

Dragan Bjelogrlić 30. maja u Madlenijanumu!

Poslednji, završni dan Direct Media Akademije koja se održava od 28. do 30. maja, okupiće jak tim predavača, među kojima i našeg proslavljenog umetnika – Dragana Bjelogrlića.

New European Media Summit 2019 za 7 dana u Zagrebu!

REGION – Pod nazivom New European Media Summit 2019 u Muzeju Mimara u Zagrebu, 22. i 23. maja 2019. godine održaće se 11. konferencija NEM Inicijative.

Ćirimu ćiriba!

0

Agencija Leo Burnett Beograd i kompanija Imlek osmislili su i realizovali novu kampanju za Imlek Moja Kravica – Čoko krem.

Evropski sastanak Weber Shandvick kancelarija u Londonu: Biti kreativan i željan novih uspeha

0

Druge nedelje maja, dva dana, učestovao sam na evropskom sastanku direktora agencija koje su u afilijaciiji najveće svetske PR mreže Weber Shandwick. Novo rukovodstvo je posle nekoliko propuštenih godina organizovalo odličan skup čeinih ljudi sa temom “Kuda ide ovaj naš veliki svetski komunikacijski brod?”. Družio sam se sa dragim ljudima, kolegama profesionalcima, sa kojima sam godinama u kontaktu, ali odavno nismo imali ovakvu priliku da zajedno diskutujemo o našoj zajedničkoj budućnosti.

Revolucija muzičkog biznisa

Muzička industrija deluje kao spontana sila koja se razvija po nedokučivim pravilima ukusa. Ali, da li je baš tako? Na Direct Media Akademiji, koja se održava od 28. do 30. maja u Madlenijanumu, Bojan Musulin, direktor digitalne distribucije IDJDigital, otkriće nam kako je IDJ izgradio jedan od najprepoznatljivijih medijskih brendova u regionu. Kako se kreira kritična masa publike, kako se stvara i održava imidž i kako se bira sadržaj – samo su neka od pitanja na koja će Bojan odgovoriti u okviru modula Mediji.

StartFON- let’s start, get up!

0

StartFon je projekat Studentske Asocijacije FON-a posvećen svetu startup-a i preduzetništva. Sastoji se iz takmičarskog i edukativnog dela.

McCann Beograd i Mastercard® u kampanji za istinske superheroje

0

McCann Beograd u saradnji sa klijentom Mastercard® kreirao je kampanju „Zajedno za kuću koju zaslužuje svaki superheroj” čiji je cilj prikupljanje sredstava za izgradnju nove NURDOR roditeljske kuće.

New Media Team postao deo PROI Worldwide!

0

Agencija New Media Team zvanično je postala partner PROI Worldwide, jedne od najvećih i najuspešnijih mreža nezavisnih komunikacijskih agencija na svetu. Reč je o grupaciji koja okuplja gotovo 6.500 kolega iz 165 kancelarija iz više od 50 država širom planete, koji vode brigu o preko 8.200 klijenata.