Poverenje je jedan od najvećih izazova u poslovanju danas!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Ivanom Milošević, Head of Media Analysis & Research, Kliping Beograd.

„Poverenje je jedan od najvećih izazova u poslovanju danas. Ono se gradi između ljudi i zahteva trud i vreme, a čini se da ga je sve manje. Naš posao je da što relevantnije klijentu predstavimo kako, koliko često, kojim povodom mediji izveštavaju o njegovim aktivnostima, što mu omogućava da dobije značajan resurs informacija koje su neophodne u PR procesima. U industriji monitoringa i analiza medijskog sadržaja često se dešava da agencije obećaju više nego što mogu da ispune, pa iznevere očekivanja klijenta ili u ispunjavanju istih kreiraju sebi neodržive troškove. U takvom slučaju jedna ili obe strane često ne budu zadovoljne i velike su šanse da se saradnja prekine.

Agencije su na prvom mestu podrška svojim klijentima. Kako bismo im pružili najbolju moguću uslugu, preduslov je da klijenti sa nama podele svoje ciljeve i direktno iznesu želje. Mi kao agencije s druge strane moramo da uzvratimo to poverenje, tako što ćemo relevantno i transparentno da predstavimo rezultate našeg zajedničkog rada.“


Oceni tekst

4,67 od 5
Loading...

Komentari