Generacije naših predaka su uspevale da očuvaju ono što najbolje umeju, prenosile svoja znanja budućim generacijama koje ih vešto kriju od zaborava i neprekidno ih unapređuju. Recept koji su za sobom ostavile lični je pečat u kome su pomirena iskustva šest generacija, posvećenost i rad vrednih i umešnih ljudi. To je recept, koji obavezuje da se nikada ne odustane od onoga što se najviše voli i što se najbolje radi.
Vođeni tradicijom i autentičnim ukusima, kompanija Zlatiborac, u saradnji sa kreativnom agencijom Leo Burnett i Artvark produkcijom, osmislili su i realizovali novu kampanju pod sloganom „Umeće u ukusu ostaje zapisano“.
U pitanju je integrisana kampanja, koja obuhvata komunikaciju kroz kannale TV, Radio, Print, Digital, OOH.
„Umeće koje su nesebično podelili naši preci, nije samo veština u pravljenju najboljih komada od mesa, već je to i ljubav koju porodica neguje i daruje. Tu ljubav Zlatiborac čuva u sebi i, zahvaljujući njoj, vrata toplog doma su uvek otvorena za sve dobronamerne goste. Zbog toga se svaki proizvod sa ponosom nudi svima, a recept čuva za naredne generacije, dok je umeće zaveštano nasleđe koje se prenosi s kolena na koleno“, kažu u ovoj kompaniji.