Da bismo dobili više, više morate dati!

REGION – Predavači koje smo ove godine slušali na devetoj Brending konferenciji, uspeli su pomeriti granice razumevanja marketinga i otvoriti nove prozore poimanja organizacije i strategije poslovanja. Shodno “duhu vremena“, pod sloganom „Hack the influence“, ovogodišnja tema bio je uticaj, a Historijski muzej u Sarajevu pretvoren je u veliku učionicu za sve koji veruju da je edukacija temeljni preduslov za uspeh.

O frekvenciji sadašnjeg trenutka, koji se ogleda u beskrajnoj potrebi za novim marketinškim pravcima i strategijama, a u spomeniku vremena kakav je Historijski muzej Bosne i Hercegovine, govorilo nam je pet stručnjaka. Iako izgovorena i demonstrirana iz različitih perspektiva, konferenciju je obeležila jedinstvena poruka: trebamo se igrati, rizikovati i ne plašiti se svojih mogućnosti. Najvažnije od svega, u tom procesu moramo dati mnogo više da bismo imali pravo očekivati nešto zauzvrat.

Kako pronaći balans, kako iskristalizovati najjasnije i najsnažnije poruke, kako dopreti do srca ljudi, kako ostvariti istorijski uticaj? Na ova pitanja, mnogo više od odgovora su nam dali Ravid Kuperberg, koji je predstavio sjajne alate za strukturisanje naših misli, Michela Magaš, koja je predstavila svoj impresivni rad na fuziji muzike i inovacije, Mihnea Gheorghiu, koji je prisutne fascinirao primerima hrabrih svetskih kampanja na kojima je i sam radio, Mark Shayler, koji nam je dokazao da za dobre rezultate moramo biti hrabri i zauzeti stav, te Will Rust, koji nam je pokazao kako ponekad i glupost može kreirati neverovatne i pozitivne promene.

„Pozitivne reakcije svih prisutnih jedan su od razloga zašto smo jako zadovoljni devetom Brending konferencijom. Svaka od tema je bila specifična, predavači su bili neizmerno zanimljivi, a sve ukupno i dalje je bila jedna zaokružena celina. Prisutni su dobili uvid u trendove iz više uglova i to nam je bilo posebno značajno.“- izjavila je ovim povodom Vesna Beganović, CEO agencije Via Media, koja je organizator ovog najvažnijeg strukovnog događaja, kada su u pitanju marketing i komunikacije u BiH.

I ove godine je Brending konferencija, u partnerstvu sa svetskim takmičenjem kreativne industrije Cannes Lions, podržala mlade profesionalce kroz Young Lions BiH takmičenje, koje je organizovano u partnerstvu sa organizacijom UNICEF. Stručni žiri je odabrao da Bosnu i Hercegovinu u Cannesu predstavljaju dve dame, Aida Hadžić i Hana Trokić iz agencije Via Media, koje su osvojile Grand prix u kategoriji PR.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari