Prateći domaće i svetske trendove, Marketing mreža pokrenula je novi projekat pod nazivom The Studio, koji će biti usmeren na kreiranje kvalitetnog video sadržaja u oblasti marketinških komunikacija.
The Studio ponudiće audience-driven video sadržaj, što podrazumeva zanimljive video vesti, intervjue sa domaćim, regionalnim i svetskim stručnjacima, video tutorijale, kao i zanimljive edukativne sadržaje. Pored toga, The Studio ponudiće uslugu kreiranja kratkih dokumentarnih, kao i korporativnih filmova i drugog video sadržaja za kompanije i agencije na tržištima Srbije, regiona i SAD-a.
Najnovija istraživanja pokazuju da čak 94% kompanija smatra da je video važan deo marketing strategija, kao i da je veoma efektan kanal komunikacije sa ciljnom grupom. Pored toga, 81% marketing stručnjaka iz kompanija reklo je da su nakon video kampanje unapredili prodaju proizvoda ili usluga.
S druge strane, AdEx 2018 istraživanje za Srbiju pokazalo je da je na video u 2018. utrošeno oko 5,39 miliona evra, što je povećanje od 53% u odnosu na 2017. godinu.
„Izvesno je da će pomenute brojke još rasti u narednom periodu. Marketing mreža ide u korak sa trendovima i želi da ponudi svojim čitaocima, a sada i gledaocima, svetski kvalitet video sadržaja. Ovim, kao i ostalim projektima koje organizuje, Marketing mreža želi da doprinese razvoju i unapređenju tržišta marketinškim komunikacija u Srbiji, ali i regionu“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.