Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 350

Šta je novo u oglašavanju banaka?

0

Reklamiranje banaka nikad nije bilo jednostavno – suočavate se sa brojnim problemima od kojih je nezadovoljstvo korisnika usluga samo jedan, a zakonska ograničenja drugi siguran put da padnete u očaj.

Da li znaš odakle dolazi tvoja roba?

0

Bilbordi sa pitanjem „Da li znaš odakle dolazi tvoja roba?“ preplavili su ulice Beograda i Novog Sada u poslednjih nekoliko dana. U pitanju je kampanja protiv upotrebe narkotika koju su pokrenuli EXIT Festival i agencije McCann Beograd i Drive, uoči ovogodišnjeg festivala.

#kaktus2019: Budite iskreni!

0

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Iva Đurković, Managing Director agencija LunaTBWA i OMD Media rekla je…

Da li nas je više osvojio GOT ili Černobilj?

0

Ako u prethodnih nekoliko nedelja niste čuli razgovor u kom se spominje Černobilj verovatno živite na drugoj planeti. Serija koja je za rekordno vreme osvojila simpatije mnogih ponosno nosi epitet serije sa najboljim ocenama na IMDB-u, popularnom sajtu za rangiranje igranih ostvarenja. Koliko su verni fanovi serije Černobilj i da li mogu da se porede sa gotovo fanatičnim obožavaocima nedavno završene serije Igra prestola ispitali smo u ovom tekstu. Uz pomoć start up kompanije Digital Element istražili smo medije i društvene mreže i uporedili ova dva ostvarenja kao i njihovu popularnost na srpskom internetu.

Mora da padne krv!

0

ASA (Advertising Standards Authority), organizacija koja reguliše standarde u reklamnoj industriji Velike Britanije, nedavno je uvela pravilo kojim zabranjuje „štetne rodne stereotipe“ u reklamama.

Radio veoma popularan među Amerikancima!

SVET – Kao izvorni elektronski medij, radio i dalje doseže do više Amerikanaca od bilo koje druge platforme koju Nielsen meri, pokazalo je njhovo najnovije istraživanje. Kada su u pitanju odrasle osobe, starije od 18 godina, radio dopire do 92% njih u SAD-u na nedeljnom nivou.

Weekend Media Festival deo legendarnog Monopola

REGION – Weekend Media Festival, najveći komunikacijski festival u regionu dobio je svoju karticu u hrvatskom izdanju omiljene porodične društvene igre Monopol.

Instagram je brend koji raste brže od svih svetskih brendova

Instagram je na ubedljivom prvom mestu po rastu vrednosti brenda. Iako je na ubedljivom prvom mestu Amazon, a sledi ga Netflix, pa je Instagram na trećem mestu po ukupnoj vrednosti, kada je u pitanju skok na ovoj listi, Instagram beleži neverovatnih 95 procenata.

Organizacija događaja kao deo korporativne kulture kompanija

0

Proteklih godina, organizacija korporativnih događaja postala je sastavni, integralni deo rada svakog ozbiljnog tima za marketing i komunikacije. Uprkos velikim izazovima s kojim se srećete tokom same postavke, kao i stresu koje ovakvi projekti nose, organizacija događaja je jedan i od najlepših delova posla.

Zlatni V(RAB)AC za McCann Beograd

0

Na osmom izboru za najbolje radijske reklame i džinglove V(RAB)AC, u organizaciji Udruženja radio-stanica RAB Srbija, McCann Beograd i MAXI osvojili su nagradu Zlatni V(RAB)AC u konkurenciji radio-reklama do 40 sekundi za reklamu “Vitaklinci”.