Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 18

The NextGen: Prilagođavanje je budućnost advertisinga

Priroda ovoga posla su inovativnost, promenljivost i dinamika. Uz mnoštvo drugih važnih stvari, razume se.

Samim tim, svaki trenutak u kojem radimo zajedničkim snagama, značajan je i donosi novo iskustvo. Bez obzira na to koliko ste u industriji, nama mladima je verovatno takvih situacija mnogo više, ali u njima uživamo zato što se, više nego ikada, naš glas i pogled čuju i prihvataju. A svaki glas se računa.

Velika je privilegija kada ste okruženi kolegama sa iskustvom i usađenom kreativnošću. Kada prolazite ceo put, počev od briefa, prve ideje, preko debriefova do finalnog proizvoda i realizacije kampanje, i u tom procesu se uz njih usavršavate i od njih učite.

Verujemo da će se svi složiti da u advertajzing industriji najbolje prolaze oni koji mogu lako da se prilagode. Isto tako, jedina sigurna stvar je da će se stvari menjati dok je i industrije.

Našim generacijama je to možda malo lakše, jer smo mi rasli uz globalne tehnološke i naučne promene, pa su novi programi, veštačka inteligencija i slični trendovi advertajzinga za nas nešto podrazumevano. Nove tehnologije nam pomažu da razumemo važnost dobre ideje, da se njome suštinski bavimo. Kreativnost se podstiče, a egzekucija nam postaje znatno olakšana uz pomoć savremenih alata.

Kreativne industrije traže kreativne pojedince koji su dinamični, imaju samopouzdanje i viziju. Istina je da je to ono što nam uvek treba. Vizija sveta u kojem želimo da budemo i kojem želimo da doprinesemo.

Ljudi su, mahom, u strahu da će AI zameniti kreativce. Ipak, ne zaboravimo da su nam alati, kao i gotovi proizvodi, dostupni na internetu godinama unazad.

Nadasve verujemo da kreativci neće biti zamenjeni od AI-a, već ćemo upotrebom AI-a biti slobodniji, kreativniji i lakše pristupati svakodnevnim poslovnim izazovima i izazovima novog doba uopšte.

A novo doba već je tu. Sigurni smo da će se naša kreativnost još više istaći uz pomoć novih tehnologija.

Stvaramo put ka budućnosti gde inovacija i ljudska kreativnost idu zajedno ruku pod ruku. Počeli smo.

Za Marketing mreža magazin tekst napisali:
Stefan Perović, Graphic Designer
Marko Minić, Account Executive
New Moment New Ideas Company

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

The NextGen: Budućnost advertisinga je smela i autentična

Advertising industrija budućnosti je smela, autentična, zanimljiva, sveža. Na prvi susret ćeš za njom okrenuti glavu, a na prvu razmenjenu reč poželeti da posedite još tri sata, pijete kafu i pričate o najrazličitijim temama.

Minimalističkog je stila, koji je ipak dovoljno upečatljiv – da li je to boja ili neki ručno rađeni detalj koji će privući pažnju i zainteresovati te da saznaš gde je to pronašla. Ona izlazi iz kalupa, ali ne odlazi u krajnosti. Vickasta je, taman koliko treba.

Barata statistikama i trendovima, kapira svoje ljude i zna kako sa njima da započne konverzaciju, ali i izgradi dublji odnos. Koristi sva čula, vidi zvuke, čuje boje. Ponosan je lokalac, ali inspiriše se putovanjima i ti uticaji osete se u svakom njenom pokretu.

U teretani ne gradi samo kreativnost već i agilnost, kako bi bila spremna da se brzo prilagodi neizvesnosti u kojoj živimo. Poznaje tehnologiju taman koliko je potrebno da shvati gde ona može da joj pomogne da bude produktivnija ili zanimljivija za priču u društvu.

Oko sebe ne okuplja samo kreativce (šta uopšte znači biti kreativac, zar nismo svi mi na neki način kreativni?), već su tu i startaperi, bankari,
programeri, pisci, muzičari, kafedžije, dizajneri… Najviše voli da sa njima u
društvu diskutuje, razmenjuje ideje i inspiriše za neke svoje buduće projekte.

Iz džepa i dalje vadi dobre ideje, slogane, baca rime. To joj je nekako i dalje prirodno, ali je vrlo radoznala, stalno ispituje, preispituje, istražuje neke nove kreativne tehnike i alate i obožava da pozajmljuje dobre prakse iz sveta inovacije i biznisa i spaja naizgled nespojivo.

AI joj je kul, ali ipak joj najbolje ideje na pamet padaju u njenom odabranom društvu ili na trkačkoj stazi.

Dobro razume svoje ljude, tu je pre svega da ih čuje, razume kako dišu, šta ih motiviše, šta ih nervira, šta ih oduševljava. Ne stavlja sebe na prvo mesto. Ne voli da ubeđuje. Sve se više igra, mašta, istupa iz okvira tradicionalnog i ulazi u nepoznato. Prati trendove, ali ostaje verna sebi.

Ispada da je advertising industrija budućnosti zapravo jedna individua koja je pokupila najbolje od iskusnijih, starijih, odlično poznaje trendove, jer živi ono što tek dolazi, ali ostaje svoja i autentična. Baš kao i mi mladi koji taj advertising budućnosti/sadašnjosti i sami stvaramo.

Za Marketing mreža magazin tekst napisali:
Jovana Daljević, Design Sprint Lead
Isidora Petrović, Graphic Designer
Friday Finally

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

The NextGen: Budućnost advertisinga je inkluzivna

Velika je privilegija raditi u industriji u kojoj najpre imate priliku da vidite tehnološke inovacije, ali i društvene promene. Imati dužnost da sve ovo prepoznamo, i na neki način pravilno iskoristimo, pomaže nam i da individualno ubrzano rastemo i razvijamo se. S tim u vezi, imajući u vidu trenutne društvene i tehnološke promene, možemo se složiti da nikada nije bilo zanimljivije vreme za rad. Od advertising industrije očekujemo, ili je možda ispravnije reći da se nadamo, prostoru za širenje zone komfora. Playground na kome možemo da pomeramo svoje granice, učimo o trendovima, ali na kraju budemo ti koji su postavili neke nove trendove.

Slažemo se da je u ovoj industriji lako naći posao, možda nije uvek lako naći posao koji se poklapa sa trenutnim ambicijama i vrednostima, ali sa druge strane, lepota ove struke je što se kroz nova iskustva širi i spektar mogućnosti i želja. Mlade generacije koje su generalno već naklonjene nekonvencionalnim načinima za rad, kroz tehnologije, imaju pristup različitim platformama koje omogućavaju fleksibilnost u poslu, kao i priliku da rade iz bilo kog dela sveta.

Mladi kroz istoriju, pa i danas, nisu čekali da se otvori prostor kako bi se čuo njihov glas, već su ga uvek sami stvarali. Oni su pokretačka snaga koja postavlja temelje za širenje komfora i pomeranje granica koje su prethodne generacije postavile. Primećujemo da godinama unazad stvaramo na teritoriji koju su mladi na izvestan način stvorili, i to dovoljno govori. Sa druge strane, glas mladih uvek može biti glasniji. Naravno, trebalo bi obraćati pažnju i na stvaranje sredine u kojoj će mlađe i starije generacije imati prostor za saradnju, jer to donosi drugačiju energiju, razmenu znanja i iskustava, i usmerava nas ka sveobuhvatnijem i pravednijem društvu.

Kada smo otpočeli karijere u ovim oblastima, nadali smo se da ćemo videti više umetnosti, jer marketing to jeste. Očekivali smo više autentičnih autorskih stvari, koje ne postoje samo da bi izazvale šok, nego imaju održivu umetničku vrednost, koju i danas volimo da pogledamo. Na nama je, na našem entuzijazmu i želji, da to opet oživimo ili da uskoro saznamo zašto to više nije moguće.

Da bi se ostvario pun potencijal, ključno je da se posvetimo vlastitom razvoju, intezivno podržavamo kolege i učimo jedni od drugih, uz istovremeno kreiranje inkluzivnih radnih mesta u agencijama koje podstiču raznolikost, što je osnova za stvaranje kreativne energije koja nas pokreće.

Za Marketing mreža magazin tekst napisali:
Marija Vlačić, Digital Marketing Associate
Stefan Ivanović, Graphic designer
Cheil Centrade Adriatic

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

The NextGen: Mladi su budućnost advertisinga

U eri u kojoj tehnologija i digitalni mediji postaju utkani u svaku poru društva, kreativne industrije i njihovo stapanje sa realnošću stvaraju aspekte istog. Jedan od ovih aspekata je i sve veća normalizacija novih i ukidanje nekih starih navika.

Digitalizacija je već uveliko naša realnost. Zato smatramo da posmatranje digitala kao inferiornije grane marketinga, koje je sigurno i dalje prisutno, usporava tranziciju industrije. Mladi mnogo bolje sagledavaju širu sliku, pa shvataju da tradicionalne formate komunikacije u većini slučajeva danas treba posmatrati kao ekstenziju digitala.

Mlađe generacije su ključni akteri u procesu inovacija. Dosta smo otvoreniji kada je reč o novim tehnologijama, jer su one naša prošlost, podjednako koliko i budućnost. Ne plašimo se da rizikujemo, i kada dobijemo priliku da uradimo nešto u šta zaista verujemo, najčešće dobijemo pozitivan fidbek. Zato je prava sreća kada na početku karijere naletiš na mentora koji tu energiju neguje i podstiče.

Generalno kada pričamo o mentorstvu, ne tražimo samo nekoga da nam priča o “starim dobrim danima”. Tražimo nekoga ko će nam u radu preneti znanje, dati neke dobre sugestije i prečice, ali i ko će saslušati šta imamo da kažemo i dati nam konstruktivan fidbek. I u tom kontekstu, više nije dovoljno samo ‘’imati dobar posao’’. To je neki grč koji sa sobom nose ljudi iz perioda od pre 20-30 godina, ali od tada se dosta toga promenilo.

Danas tražimo okruženje koje podstiče naš rast, fleksibilnije uslove, a na vrhu su i društvena odgovornost i održivost kao neke od centralnih vrednosti.

Radimo u industriji influensinga i najbolje što možemo jeste da iskoristimo svoje znanje da postavimo neke zdravije trendove i podstaknemo promenu na bolje. Prvi korak, ulazak u industriju najteži je i najvažnija stvar. Tu (na žalost) nije visoko obrazovanje, već networking. Za početak je važno da imaš nekoga da ti da šansu i da te usmeri. Posle toga sve ide dosta lakše.

Iako je generalno i dalje čest nedostatak glasa mladih u tradicionalnim hijerarhijskim sistemima, on se sasvim sigurno čuje. Prosto, čovek koji ima više opcija ne živi u strahu da će nešto pogrešno reći. A za sve one koji to prvi prepoznaju i iskoriste puni potencijal nove energije, ovo će značiti razvoj.

I za kraj, najbolji savet koji možemo dati svima koji žele da uđu i napreduju u ovoj industriji jeste da – ne znam ne postoji kao odgovor.

Dolazi nam toliko novih stvari, i sigurno da niko ne zna ništa o njima. Prosto, još uvek nisu definisane. Ali u svetu koji se stalno menja, čekanje definisane strategije nije opcija. Najbolje je da već u prvom talasu sve isprobamo, da se ne plašimo da grešimo.

Na sopstvenim greškama se najbolje uči.

Za Marketing mreža magazin tekst napisali:
Kristina Belomarković, Copywriter
Ana Zlatanov, Junior Designer
Represent Communications

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

IZAZOV 2024 (powered by smartpoint adria) 23. i 24. aprila u Beogradu!

Nakon uspeha regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV u proteklih devet godina, Marketing mreža nastavlja sa umrežavanjem i edukacijom kolega iz struke. Deseti, jubilarni, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2024 biće održan 23. i 24. aprila u Beogradu, pod generalnim pokroviteljstvom agencije smartpoint adria. Slogan ovogodišnjeg foruma je „Istina je IZAZOV“.

„Istina ili izazov“ – pitali smo vas i pre 5 godina, samo što smo, ovoga puta, komunikaciju želeli da podignemo na jedan viši nivo, odnosno da toj, prethodnoj komunikaciji, damo 2.0 poziciju. Jer, ponovo je vreme za to!

Na forumu IZAZOV 2024 govorićemo o ISTINI, ali i o IZAZOVIMA sa kojima se tržište marketinških komunikacija svakodnevno susreće. U post-truth vremenu, vremenu veštačke inteligencije koja se vrlo često zloupotrebljava i pozicionira iznad same kretivnosti pojedinca, jako je važno spoznati istinu. A i često izazovno. Naš forum je tu da bi govorio istinu. Već 10 godina. Upravo to je bili inspiracija agencije Ovation BBDO, koja već punih devet godina potpisuje kreativni koncept foruma IZAZOV.

„U 2024. godini, istina u našoj industriji postaje ne samo moralni imperativ, već i osnovni preduslov za uspeh. Svedoci smo kako je poverenje u brendove, medije, pa i agencije ozbiljno poljuljano, delimično i zbog sveprisutnosti veštačke inteligencije koja je promenila način na koji percipiramo informacije. Ova tehnologija, iako revolucionarna, dodatno komplikuje našu obavezu da budemo transparentni i iskreni. S tim u vezi, kao stručnjaci u marketinškoj industriji, suočeni smo sa ključnim izazovima: kako očuvati autentičnost u komunikaciji, kako obnoviti poverenje potrošača, i kako efikasno koristiti veštačku inteligenciju bez kompromitovanja etičkih standarda. U 2024., fokusiranje na istinitost, etičnost i transparentnost neće biti samo etički izbor, već i strateški imperativ za svaki brend koji želi da ostane relevantan i poštovan u očima svojih potrošača. Stanje na tržištu marketinških komunikacija, ali i njegova transparentnost i istinitost, tiče se svih nas – pojedinaca, a udruživanjem i umrežavanjem možemo da pokrenemo stvari na bolje. Zato, hajde da 2024. bude godina ISTINE“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, koja je organizator foruma.

IZAZOV je interaktivna B2B platforma, prva ovog tipa u regionu, namenjena isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija. Namenjena je onima koji veruju u ono što rade, koji imaju šta da pokažu i šta da kažu, a isto tako žele da daju svoj doprinos da tržište marketinških komunikacija u regionu postane prijatnije i pogodnije za poslovanje, a sve u cilju razvoja zdrave konkurencije.

Na forumu biće zastupljen širok spektar tema, od trendova u integrisanim komunikacijama do stanja na tržištu marketinških komunikacija u regionu. Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između kompanija i agencija, koje će kroz interaktivne radionice, teambuilding i druge sadržaje, aktivno učestvovati u forumu i otvoriti dijalog na ključne teme iz struke.

Ako vas zanima kakvo je stanje struke na tržištima regiona, kako i šta rade agencije, šta klijenti očekuju od agencija, ko su ljudi sa kojima ćete sutra sarađivati, kako razmišljaju, koliko prate trendove, pozivamo vas da prihvatite IZAZOV i učestvujete na 10. regionalnom forumu komunikacionih lidera.

Na IZAZOVU 2023 učestvovalo je preko 400 kompanija i agencija iz celog regiona, među kojima su i MasterCard, UniCredit Banka, MPC Properties, A1 Srbija, Bambi, Delta Holding, PepsiCo, Forma Ideale, SBB, IKEA Srbija, Xiaomi Balkan, Carlsberg Srbija, Atlantic grupa i drugi.

Zvaničan haštag foruma: #izazov2024

PRO PR konferencija od 14. do 17. marta u Beogradu

REGION – Na ovogodišnjoj 21. međunarodnoj PRO PR konferenciji, koja će biti održana od 14. do 17. marta u hotelu Mona Plaza u Beogradu, učesnike ove konferencije očekuje ukupno 24 predavača i 14 panelista iz 14 zemalja sa gotovo svih kontinenata.

Iz Srbije će sa predavanjem pod nazivom: „Kad se baviš komunikacijskim poslom, ili si superioran ili si mrtav!“ govoriti Borislav Miljanović, direktor Represent System. Tamara Bekčić, generalna direktorica i suosnivačica Chapter 4 PR ima predavanje pod nazivom: „(Novi) PR kvalitet“, a učesnicima će se obratiti i Nataša Pavlović Bujas, nedavno izabrana predsednica međunarodne asocijacije za odnose sa javnošću (IPRA – International Public Relations Association). Po prvi put na konferenciji govoriće: Mina Nazari iz Irana, Dustin Chick iz Južnoafričke Republike, Mary Beth West i Natan Edelsburg iz Sjedinjenih Američkih Država, Rafael Llopis iz Španije, Alicia Matilda Lubrani iz Italije, Jonny Bentwood iz Velike Britanije i mnogi drugi.

Organizator je osigurao i tradicionalno pozvao na učestvovanje i studente fakulteta bliskim komunikacijama, Fakultet za medije i komunikacije u Beogradu, Filozofski fakultet u Novom Sadu te Fakultet organizacionih nauka u Beogradu, koji će imati priliku bez finansijske naknade, a uz svoje profesore, da učestvuju na ovogodišnjoj međunarodnoj PRO PR konferenciji.

U sklopu međunarodne PRO PR konferencije tradicionalno će se dodeliti i prestižne PRO PR GLOBE Awards nagrade. Dobitnici ovogodišnjeg priznanja dobiće unikatne grafike koje su izgradili studenti Akademije umetnosti Univerziteta u Novom Sadu.

Nataša Pavlović Bujas – globalna predsednica IPRA za 2024.

0

Upravni odbor IPRA (International Public Relations Association) jednoglasno je izabrao Natašu Pavlović Bujas, direktorku i vlasnicu agencije Blumen group, za globalnu predsednicu IPRA za 2024. godinu.

U najavi mandata, UO IPRA navodi i: „Nataša je Srpkinja i ovo je prvi put da je IPRA izabrala predsednika jedne od balkanskih država. Nataša je osnivač Blumen grupe, agencije za integrisane komunikacije i poslovni konsalting, sa sedištem u Beogradu. Ima više od 25 godina iskustva u strateškim komunikacijama, razvoju brenda i pozicioniranju na tržištu. Osvojila je mnoga nacionalna i međunarodna priznanja, uključujući i IPRA Grand Prix. Poslednjih deset godina Nataša je i business coach, mentor i predavač u Evropi i SAD.“

Više informacija pročitajte na sajtu IPRA.

Zajedno već 12 godina!

Marketing mreža danas slavi 12 godina uspešnog poslovanja.

Godine za nama obeležilo je mnogo zajedničnog rada, truda, druženja i umrežavanja. U saradnji sa kompanijama i agencijama partnerima, tržištu marketinških komunikacija u Srbiji poklonili smo mesta susreta i mesta za umrežavanje i edukaciju u okviru naših projekata IZAZOVKAKTUSMark Awards i ADukacija. Obezbedili smo i mesta za promociju, motivaciju i osnaživanje dobrih praksi kroz magazin i portal Marketing mreža, kao i publikaciju Adbooka.

Ipak, ono najvrednije što smo postigli – zajedničkim snagama izgradili smo ZAJEDNICU! 

„Zajednica nije samo grupa ljudi koji rade u istom industriji, to je MREŽA profesionalaca koji se međusobno podržavaju, inspirišu i uče jedni od drugih. U takvom okruženju, ideje se slobodno razmenjuju, a feedback se ceni kao alat za rast i unapređenje. Ovo je posebno važno u vremenu digitalne transformacije, gde se tehnologije i trendovi brzo menjaju, a prilagođavanje i inovativnost ključni su za uspeh. Osim toga, zajednica i kolaboracija u advertising industriji doprinose razvoju tržišta i struke. Kroz razmenu znanja i iskustava, profesionalci se razvijaju, usvajaju nove veštine i tehnike, čime doprinose ne samo svom ličnom rastu, već i napretku cele industrije. Takođe, otvorenost prema novim idejama i saradnji doprinose većoj transparentnosti i etičnosti u poslovanju, što svakako utiče i na kompletno tržište. Stvaranje zajednice, umrežavanje i podsticanje na kolaboraciju svih učesnika na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji i regionu, bili su i biće glavni ciljevi Marketing mreže“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnovač i CEO, Marketing mreže.

Danas, zahvaljujući svima vama koji ste deo nje, Marketing mreža je jedna velika marketinška porodica, čiji članovi (pojedinci, kompanije i agencije) svakoga dana, ZAJEDNO, guraju tržište napred, daju doprinos razvoju struke i kreiraju trendove.

Hvala vam što ste deo MREŽE već punih 12 godina!

#mrežasiti

Velika Britanija uvela sankcije banjalučkoj agenciji Mania, iz agencije poručuju „iznenađeni smo“

REGION – Vlada Velike Britanije juče je uvela sankcije banjalučkoj marketinškoj agenciji Mania, jer je, kako je ocenjeno, uključena u podrivanje Ustava BiH, prenose agencije.

„Marketinška agencija Mania značajno je profitirala organizacijom i promocijom neustavnog obeležavanja 9. januara“, izjavio je britanski ambasador u BiH Džulijan Rajli. On je naveo da je Ustavni sud u dva navrata doneo odluku da je „odabir 9. januara za proslavu Dana Republike Srpske neustavan i diskriminatoran, jer uspostavlja povlašćeni položaj jedne etničke zajednice u odnosu na druge“. „Delovanjem u suprotnosti sa ovim odlukama, Mania je podrivala vladavinu zakona, promovisala podele i strah“, istakao je Rajli.

Ova mera podrazumeva zamrzavanje sredstava, što, kako je naglašeno, sprečava bilo kog građanina Velike Britanije ili bilo koju kompaniju iz te zemlje da ima ikakvu vezu sa sredstvima ili ekonomskim resursima koji su u vlasništvu ili pod kontrolom sankcionisane kompanije.

Iz agencije Mania, saopštili su: „Iznenađeni smo današnjom neprijatnom informacijom da je zbog našeg profesionalnog angažmana kao marketinške agencije usledila reakcija Vlade Velike Britanije. Pre svega zato što smo u skoro deset godina postojanja agencije Mania uspešno sarađivali sa mnogim domaćim i stranim klijentima i organizacijama, te izgradili kredibilno ime u industriji marketinga. Između ostalog radili smo projekte za EU, GIZ, UNICEF, UNDP, USAID, ali i na projektima sa amabasadom Velike Britanije. Ta ista ambasada nas je pozvala na učešće na okruglom stolu kao primer uspešnih preduzetnika kao pokretača promene na lokalnom i državnom nivou“. Dodaju da su se za konkretan angažman zbog kojeg je usledila reakcije Vlade Velike Britanije, kao i za sve druge domaće i strane projekte, po istoj proceduri prijavili na javni poziv raspisan od strane relevantne institucije za koji se mogao prijaviti bilo ko na tržištu.

„Radeći svoj posao pridržavali smo se normi i pravila struke, te profesionalno ispunili obaveze definisane od strane ugovornog organa kojih su se pridržavali i drugi pravni subjekti koji su prethodnih godina bili angažovani na istom projektu i niko nije bio sankcionisan. Nadamo se da ovakve odluke ne šalju negativne poruke i drugim mladim ljudima da je ostanak u ovoj zemlji i profesionalno obavljanje svog posla moguće bez različite vrste pritisaka“, stoji u saopštenju agencije Mania.

Kabinet predsednika RS Milorada Dodika dodelio je banjalučkoj agenciji Mania posao organizacije proslave i medijske podrške proslave 9. januara kao Dana RS, kojeg je Ustavni sud proglasio neustavnim. Od dva tendera, agencija je zaradila 756.990 konvertibilnih maraka (više od 388 hiljada evra), pišu agencije.

Organizacione promene u agenciji MPG Beograd, Marko Vukojičić novi direktor

Marko Vukojičić unapređen je na poziciju Izvršnog direktora MPG Beograd, najveće i najuspešnije agencije za unapređenje prodaje u Srbiji i regionu Jugoistočne Evrope, saopštila je ova agencija. Marko Vukojičić je kao akaunt direktor sa velikim uspehom i dugi niz godina vodio najveći i najuspešniji tim za saradnju sa klijentima. Sarađivao je sa klijentima kao što su Mercator-S, Mars, Apatinska pivara, Knjaz Miloš, Yettel, L’Oreal i mnogi drugi i izuzetno je zaslužan za razvoj više segmenata poslovanja.

Draško Roganović, jedan od osnivača MPG Beograd, zauzeće novoformiranu poziciju Country Managera i njegove glavne dužnosti biće obezbeđivanje dugoročnog razvoja MPG SEE grupacije na lokalnom i regionalnom nivou, kao i dalji razvoj usluga digitalnih komunikacija.

Promenu na vrhu agencije prati i proces reorganizacije poslovanja započet sredinom prošle godine, pri čemu će novoformiranu poziciju Client Service Director-a zauzeti Slađana Simić, dugogodišnji akaunt direktor u MPG Beograd, dok će Aleksandra Jočić biti unapređena na poziciju akaunt direktora jednog od 3 velika akaunt tima u agenciji. Agencijski tim će realizovati SEF pristup poslovanju koji podrazumeva fokusiranje na kontinuirano plasiranje agencijskih usluga, ekspertizu u prodajnom marketingu i striktno pridržavanje prioritetnih zadataka i ciljeva. SEF pristup će obezbediti visok nivo podrške klijentima agencije kada je u pitanju prodajni marketing, realizacija evenata i digitalne komunikacije, a zaposlenima mnogo prilika za profesionalno usavršavanje i napredak.

Promene u MPG Beograd dolaze posle najuspešnije godine od osnivanja sa preko 5 miliona EUR prometa, više od 40 zaposlenih, visokim rastom EBITDA i pružanjem usluga u 8 zemalja Jugoistočne Evrope, od Bugarske i Albanije do Slovenije. Klijenti MPG Beograd uključuju kompanije kao što su Apatinska pivara, G3 Spirits, Knjaz Miloš, LG, Marbo, Mars, Mercator-S, P&G, Philip Morris, L’Oreal, Yettel i mnogi drugi.

Sve navedene promene imaju za cilj da obezbede dalji razvoj poslovanja MPG Beograd i zadrže i dodatno unaprede visok nivo zadovoljstva i lojalnosti klijenata, zaposlenih, dobavljača i brojnih saradnika. MPG Beograd je deo MPG SEE prve, najveće i najuspešnije grupacije agencija za prodajni marketing u Jugoistočnoj Evropi sa više od 300 zaposlenih i godišnjim prometom od preko 30 miliona EUR.