Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 115

Prijavite se za Spark.me 2022 startap takmičenje

REGION – Organizacioni tim Spark.me, jedne od najvećih poslovnih konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za 4. i 5. jun u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, otvorio je prijave za Spark.me 2022 startap takmičenje koje se ove godine po prvi put organizuje pod sponzorstvom Infobipa, globalne komunikacione platforme koja kompanijama omogućava da objedine interakciju i komunikaciju sa korisnicima.

Pobjednička ekipa će dobiti priliku da poseti TechCrunch Disrupt – jednu od najvećih svetskih konferencija namenjenih startapovima koja okuplja vodeće svetske investitore i medije, a koja će se održati od 18. do 20. oktobra u San Francisku. Osim navedenog, sponzor takmičenja je obezbedio dodatne nagrade za sve startapove koji uzmu učešće na takmičenju.

Spark.me startap takmičenje teži da okupi timove iz celog regiona, te da im kroz program konferencije i učešće u takmičenju omogući da svoje projekte predstave ostatku sveta. Učešće u Spark.me startap takmičenju je otvoreno i besplatno za sve startapove koji su osnovani nakon 1. septembra 2020. godine (bez obzira da li su formalno registrovani kao preduzeće ili ne), i koji su do sada primili investicije u ukupnom iznosu manjem od 2,5 miliona dolara. Dosadašnji pobednici Spark.me startap takmičenja su Boostowski (2019), Top Digital Agency (2018), Couch Coach (2017), dryTools (2016), COPRIX media (2015), FishingBooker (2014) i TruckTrack (2013).

Sve što je potrebno da zainteresovani startapovi urade kako bi se prijavili za Spark.me startap takmičenje jeste da popune prijavni formular na adresi http://spark.me/startups/, nakon čega će proći kroz prvi krug selekcije. Rok za prijavu je 29. maj 2022. godine, do 23:59 CET. Spisak 10 najboljih startapova, koji su prošli prvi krug selekcije i koji će imati priliku da se predstave međunarodnom žiriju na konferenciji Spark.me, biće objavljen 01. juna, na zvaničnom sajtu konferencije.

Pobednički startap će dobiti priliku da poseti jednu od najvećih startap konferencija od 18. do 20. oktobra 2022. godine u San Francisku. Nagrada podrazumeva dve povratne avionske karte do San Franciska, hotelski smeštaj za tri dana za dve osobe i dve karte za konferenciju TechCrunch Disrupt San Francisco 2022. Konferenciju osim što posećuju investitori i startapovi, medijiski je jedan od najpraćenijih događaja sa kojeg izveštavaju portali i časopisi poput Bloomberg, CNBC, Financial Times, The Wall Street Journal i BuzzFeed. Ova nagrada predstavlja jednu od najboljih prilika da se članovi regionalnih startap timova edukuju kroz brojne radionice dostupne na konferenciji, ali i da svoju biznis ideju predstave potencijalnim investitorima i povežu se sa drugim startapovima sa kojima mogu razmeniti iskustva vezana za skaliranje biznisa.

Može li komunikacija CSR-a biti kreativna?

0

Komunikacija društveno-odgovornih projekata napravila je „boom“ u prvoj deceniji 21. veka – kreativni i maštoviti projekti, programi usmereni ka osetljivim društvenim grupama, promocija izveštaja o CSR-u kod stejkholdera, bili su okosnica komunikacije mnogih kompanija gotovo deset godina.

Mala i srednja preduzeća uče kako da budu odgovorna u digitalno doba

Sa namerom da se, u cilju zaštite digitalnih prava potrošača i kupaca, podele znanja o odgovornoj digitalnoj transformaciji, digitalnim proizvodima i uslugama, odgovornom komuniciranju, odgovornoj obradi podataka o ličnosti, etici i drugim elementima odgovornog savremenog poslovanja, prošle godine pokrenuta je inicijativa “Ambasadori odgovornog poslovanja” koja okuplja vodeće kompanije i poslovna udruženja u Srbiji.

Ljubav je uvek dobrodošla!

Kompanija IKEA Srbija već drugu godinu za redom obeležava Međunarodni dan borbe protiv homofobije, transfobije i bifobije (IDAHOT). Osim tradicionalnog podizanja zastave duginih boja ispred robne kuće, kompanija je ove godine pokrenula kampanju pod nazivom „Ljubav je uvek dobrodošla“.

HIV je etiketa…

Agencija Direct Media United Solutions i Nacionalni centar Potent, koji okuplja eksperte u oblasti prevencije, testiranja i lečenja HIV-a i drugih polno prenosivih bolesti, pokrenuli su prvu veliku nacionalnu HIV awareness kampanju.

Prvi podaci o poslovanju slovenskih agencija ukazuju na rekordnu godinu

REGION – Marketing magazinu objavio je prve, delimične podatke o poslovanju ključnih agencija u Sloveniji za 2021. godini i zaključili da su ostvareni odlični rezultati, navodi se na njihovom portalu.

Novo pakovanje Macho sladoleda je za polizati!

0

REGION – Jedan od najpoznatijih proizvoda iz portfolija kompanije Ledo Plus i Frikom – sladoled MACHO – doživeo je značajan redizajn ambalaže.

Zašto je dobro pratiti/slušati podkaste?

0

Sigurno ste često bili u prilici da se sretnete sa podacima o tome kako uspešni ljudi mnogo čitaju. Od Vorena Bafeta koji čita 500 stranica dnevno do Bil Gejtsa koji čita 50 knjiga godišnje, evidentno je da slavni i uspešni, ili barem 88 odsto njih veći deo svog slobodnog vremena provode čitajući.

Jubilarni deseti SoMo Borac ove godine prvi put u Zagrebu

REGION – Jubilarna deseta dodela najvažnije digitalne nagrade u regionu održaće se po prvi put u Zagrebu 11. novembra.

World Out of Home globalni kongres od 25. do 27. maja u Torontu

Nakon dvogodišnje pauze i poslednjeg okupljanja u Dubaiju 2019., ključni donosioci odluka u Out Of Home industriji ove godine susrešće se u Torontu u periodu od 25. do 27. maja.