today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Buka je jedini način da nas čuju u društvu spektakla!

Keti Zaharijev, Art Director agencije Friday, specijalno za Marketing mrežu govori šta je bila inspiracija za prošlogodišnju, a šta donosi ovogodišnje četvrto izdanje publikacije Adbooka.

Zašto je vaša agencija podržala publikaciju Adbooka prošle godine i koja je bila inspiracija za vizuelno rešenje?
Adbooka je bila jedan od prvih brifova koje smo dobili po osnivanju Friday-a i iz tog razloga nam je posebno draga. Tema publikacije bila je svrha, što nas je odmah zainteresovalo jer smo želeli da tu temu ispričamo na jedan drugačiji način i da tako damo svoj doprinos Marketing mreži. Drugi razlog bio je da skrenemo pažnju na Friday, novu, superkul agenciju otvorenu u Beogradu.

Konceptom Adbooke pokušali smo da preispitamo sve stereotipe i predrasude iz advertajzing industrije. Koristeći ironiju kao sredstvo postavili smo čuvena pitanja: ko je bitniji menadžer ili kreativac, agencija ili klijent, ko je samo šraf u sistemu, a ko ima snagu da odlučuje? I sami smo se zapitali da li svrha stvarno dolazi samo s vrha, ali i ubrzo zaključili da je to samo još jedna izjava od koje pucaš od smeha. Vizuelno rešenje prati koncept i podržava tu njegovu buntovničku stranu. Inspiraciju sam tražila u nekim dadaističkim radovima.

Osvojili ste UEPS priznanje za dizajn prošlogodišnje Adbooke. Koliko je za Vas značajno to priznanje i šta njime poručujete tržištu?
Posebno nam je značajno što smo nagrađeni za prvi zajednički projekat, za kampanju u koju verujemo, za koju mislimo da je pametna i duhovita, a uz to i prati naš sistem vrednosti. Mislim da smo odmah stavili do znanja da nismo agencija koja samo daje odgovore već i postavlja pitanja. Pored toga ova nagrada nam dokazuje da uvek može da se pronađe prostor da budeš kreativan. Možda na prvu loptu neke teme i formati ne zvuče kao brifovi u kojima ćete biti najoriginalniji, ali mi se trudimo da budemo inovativni u svim, pa i svakodnevnim stvarima i da ne zanemarimo njihov značaj. Kroz svaki format može se vršiti neki uticaj na društvo tako da to ne treba gubiti iz vida.

Agencija Friday i ove godine radi na vizuelnom rešenju četvrtog izdanja publikacije Adbooka. Šta možemo da očekujemo?
Da, moram da priznam da postoji trema kako ponoviti uspeh prošlogodišnjeg izdanja, ali trudimo se da opravdamo ukazano poverenje. Ovogodišnja Adbooka priča o kreativnosti i stvaralaštvu regiona. Mi smo u toj sintagmi pronašli kao najvažniju temu snagu i sinergiju ljudi koji dolaze iz regiona. Zajedničkim snagama možemo da učinimo da se za talentovane ljude i dobre kampanje iz regiona daleko čuje. Zajedno imamo da priliku budemo glasniji. Iz te priče kao kreativni device proizašla je buka, tako da ove godine očekujte najbučnije izdanje Adbooke do sada.

Zašto će ovo biti najbučnija Adbooka do sada?
Buka, do koje smo došli, nije buka koja smeta, već buka u kojoj se svi poštujemo i koju koristimo kao sredstvo da kažemo nešto važno. Buka, jer je to jedini način da nas čuju u ovoj neprekidnoj borbi za pažnju i u društvu spektakla. Sa motivom buke igrali smo se i verbalno i vizuelno, tako da nemojte da se začudite ako naše stranice budu urlikale, vrištale, ili se iz njih čuje gromoglasni aplauz. Jezikom buke one glasno poručuju da kao kolektiv možemo više, da zajedno pomeramo planine. Iz te buke svako bira šta će čuti, ja lično čujem da više nema sedenja i čekanja, već da se nešto mora preduzeti.

Zašto bi kolege iz kompanija i agencija trebale da se uključe u ovo izdanje?
Da bismo najbolju sliku našeg regiona poslali u svet, moramo svi da budemo deo te buke, kao jedan. Da na svim frontovima budemo oštri kao kaktusi, glasni kao lavovi, da snažno udaramo u bubnjeve, da razvijamo kampanje epskih razmera… Ovo izdanje Adbooke slavi snagu našeg regionalnog stvaralaštva i kreativnosti, te svako ko se oseća kao deo te buke, treba i zaslužuje da se uključi u ovo izdanje.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!