Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 113

REMARKABLE brendovi ugrađuju se u emocionalni kanal prijemčiv za ljudski mozak!

0

Povodom raspisivanja konkursa za dodelu Mark Awards 2022 priznanja, pitali smo marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji – šta za njih znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh. Maja Grbović, Head of Media u kompaniji Mercator-S i dobitnica Mark Awards 2021 priznanja u kategoriji Digital Marketing Manager of the Year, rekla je…

Mercator – oglašivač godine 2021. u Sloveniji

REGION – Pobednik na izboru za tradicionalnu strukovnu nagradu Oglašivač godine 2021., koju dodeljuje Slovenska oglašivačka komora, je kompanija Mercator. Priznanje će biti uručeno na završnoj svečanosti u okviru 31. SOF-a 15. juna u Portorožu.

Odgovorno oglašavanje i ekonomija pažnje u digitalnom oglašavanju

Iz kompanije Teads nam dolaze značajna istraživanja na dve sve prisutnije teme, a to su odgovorno ponašanje i pažnja u digitalnom oglašavanju. Šta je zapravo odgovorno oglašavanje? Postoje različite definicije, a Jeremy Arditi ispred kompanije Teads ukazuje na nekoliko glavnih i objašnjava zašto je svaka od navedenih važna.

Budućnost ritejl industrije je u omnichannel pristupu!

0

Miroslava Jeremić, Direktor sektora marketinga kompanije Tehnomanija, specijalno za Marketing mrežu govori o human experience konceptu kupovine i zašto je neophodno da ritejl industrija danas stavi kupca u fokus svog poslovanja.

Rođendanska kampanja kompanije Telekom Srbija

Ovih dana, Telekom Srbija, najveća telekomunikaciona kompanija u Srbiji, slavi svoj 25. rođendan. U novom TVC-u, koji je ova kompanija kreirala sa agencijom Ovation BBDO, Telekom Srbija vraća nas u već davnu 1997, kada je ova kompanija počela sa radom. I sa te tačke šalje pogled u budućnost. Tema spota adekvatna je rođendanskom povodu, što objašnjava i pomalo neuobičajen pristup i trajanje spota.

Cloudfactory i holandska Armija spasa kreirali kolekciju istinski uništenih cipela ljudi koji žive na ulici

SVET – Luksuzna modna kuća Balenciaga nedavno je lansirala svoju kolekciju pod nazivom Pariske patike, koju čini 100 pari “potpuno uništenih“ patika koje koštaju po 1.850 dolara.

Represent Communications Beograd i Sarajevo dobitnici nagrada the!Award

0

Represent Communications u Beogradu i Sarajevu osvojili su tri nagrade na drugoj međunarodnoj dodeli nagrada pod nazivom the!award, u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ). Za najbolje komunikacijske projekte u prethodnoj godini Represent Communications sa svojim timovima u Sarajevu i Beogradu osvojio je srebro i dve bronze.

Golden Drum i Weekend Media Festival udružili snage

REGION – Svake godine Golden Drum slavi one koji ostavljaju trag u industriji i uspevaju da udahnu dušu sjajnoj ideji. Nakon duge pauze, festival je spreman da ponovo izgradi izgubljenu vezu, sa snažnom željom da se ponovo ujedini i pokrene kreativnost.

Represent Communications Skopje proslavio rođendan inkluzijom gluvih i nagluvih osoba

0

REGION – Na velikoj sceni u Makedonskom Narodnom Pozorištu izvedena je po ko zna koji put hit predstava „Ne kladi se na Engleze“, ali je po prvi put njihova publika bila gluva i nagluva.

OOH industrija u znaku Digital Out of Home-a

Sve što može da se digitalizuje biće digitalizovano, a sve što je digitalizovano biće automatizovano – ovom najavom otvoren je svetski kongres Out of Home industrije u Torontu.