Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1026

Savremeni umetnici nisu prihvaćeni u društvu!

1

Mladi beogradski slikar Saša Montiljo specijalno za Marketing mrežu govori da li umetnik bira pravac ili pravac bira umetnika, u kojoj meri slikarstvo može da doprinese podizanju svesti ljudi o zaštiti životne sredine, ali i koliko je važan marketing u kulturi.

Kompanija „Dizni“ ismevala gojaznu decu

0

Stručnjaci za gojaznost pozdravili su odluku kompanije „Dizni“ da zatvori jednu od svojih najnovijih atrakcija koja je kritikovana u javnosti zbog toga što promoviše uvreženi stereotip da su gojazna deca lenja i da se loše hrane. Reč je o interaktivnoj izložbi „Heroji navika“ (Habit Heroes) koju je kompanija otvorila prošlog mecesa u okviru svog čuvenog zabavnog parka „Diznilend“ na Floridi, a koju na Internetu prati istoimena igrici.

Red Bull u pohodu na Samsung SMART TV

0

SVET – Kompanija Samsung Electronics objavila je da će na njenoj SMART TV platformi biti dostupan i Red Bull TV kanal. Ovaj izuzetno energičan televizijski kanal donosi na najzanimljiviji ekosistem kućne zabave ekstremne sportove kao i originalne programe.

Završen prvi dan konferencije „Marketing Kingdom“

0

REGION – Završen je prvi dan konferencije „Marketing Kingdom“, koja se održava u Hypo Centru u Zagrebu. Nakon otvaranja, binu su redom zauzeli govornici iz EuroVisiona, Facebooka, iSTUDIA i LEGO Grupe. Predavanja su bila najviše u vezi sa društvenim mrežama, marketingom i upravljanje odnosima s korisnicima.

Kako raditi na reputaciji jedne kompanije?

0

„Veoma je važno da postoji usaglašenost između reči i dela. U 21. veku sve se lakše uočavaju nedoslednosti između rečenog i urađenog, a kroz društvene medije informacije se prenose velikom brzinom. Zato se mora voditi računa o tome da se izgradi, neguje i održi pozitivna reputacija kroz brojne aktivnost, komunikaciju vrednosti i kontinuiran kontakt sa javnošću,“ kaže za Bizlife Jelena Kovačević, izvršna direktorka Represent Communications odgovarajući na pitanje zašto je menadžment reputacije važniji danas nego ikad do sad.

Novi sektor agencije Represent communications

0

Agencija Represent Communications otvorila je nov sektor, specijalizovan za međunarodne odnose i projekte koji se bavi projektnim menadžmentom, obezbedjivanjem stručne pomoći za osmišljanjanje i implementaciju strateških projekata, kao i jačanjem kapaciteta lokalnih institucija kroz edukaciju i stručnu podršku. Kroz međunarodno umrežavanje i stvaranje partnerstava agencija želi da doprinese razvoju i uspešnosti projekata i institucija u regionu.

Zelena čistka u Hrvatskoj!

0

REGION – World Cleanup globalna je godišnja akcija kojoj je cilj da aktivira što veći broj ljudi za čišćenje okoline, u jednom danu. Ove godine u akciji učestvuje najveći broj zemalja do sada, a prvi put priključila se i Hrvatska. Udruženje Žmergo, koje se prihvatilo organizaciju projekta za Hrvatsku, pozvalo je agenciju Bruketa&Žinić OM da se uključi u oblikovanje akcije.

EP upozorava na stanje medija u Srbiji

Evropski parlament je u predlogu rezolucije o evropskoj integraciji Srbije, u kojoj je izrazio podršku davanju statusa kandidata, skrenuo pažnju na stanje u medijima u Srbiji i pritiske kojima su izloženi. U predlogu rezolucije koji je 1. marta u Briselu usvojio Spoljnopolitički odbor Evropskog parlamenta od srpskih vlasti se traži da garantuju nezavisnost medija. Takođe, pozdravlja se usvajanje Medijske strategije, kao i planirano povlačenje države iz medijskog vlasništva. Prilikom glasanja o predlogu rezolucije u tom odobru odbačen je zahtev rumunskih poslanika da se rumunskoj manjini obezbede dodatna prava.

Original ti!

0

U skladu sa interesovanjima mlade ciljne grupe, kao i sa najaktuelnijim trendovima u oglašavanju, LPT je proizveo kampanju za domaći brend čokoladica Sweeet sa jedinstvenim interaktivnim konceptom. Kampanja „Original ti“, nastala od ideje da je lična neponovljivost jedna od najvećih vrednosti, u digitalnoj razradi predstavlja tematsku platformu u okviru koje Sweeet ljubitelji mogu da izraze sve ono što njih čini posebnima.

iPhone 5 Concept

0

SVET – Nakon analize raznih glasina o budućem dizajnu modela iPhone 5 koji svi sa nestrpljenjem iščekuju, italijanski dizajner Federico Ciccarese je objavio svoju verziju telefona i na svom sajtu predstavio ove fine rendere.