Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

IAA Srbija promoviše Kodeks

U godini kada obeležava 20 godina postojanja u Srbiji, ogranak International Advertising Association (IAA) pokrenuo je najvažniji projekat kako za Asocijaciju, tako i za celu marketinšku industriju – pisanje predloga Kodeksa o oglašavanju.
Prva promocija Predloga kodeksa van IAA zakazana je za Digital Day 25. april, navodi se na sajtu ove Asocijacije. Svi učesnici događaja koji su zainteresovani za oblast samoregulative, odnosno etičke standarde koje će srpski Kodeks propisati, odnosno efekte koje će usvajanje ovakvog dokumenta imati, pozvani su na promociju koja je zakazana za 18 časova u Domu omladine.
IAB Srbija podržao je inicijativu pisanja Kodeksa i pružio podršku Radnoj grupi IAA u delu koji se odnosi na digitalno, odnosno interaktivno oglašavanje.
Takođe, povodom jubileja, na sastanku Upravnog odbora održanom u decembru prošle godine doneta je odluka o formiranju Radne grupe za obeležavanje 20 godina IAA Srbija (1. decembar 1992. godine formiran Beogradski ogranak IAA). Izabrani članovi su: Nevena Vasojević (Spark), Miloš Simić (Grandcasino Beograd), Vanda Kučera (McCann Grupa) i Jelena Ivanović (IAA Srbija). Nedugo posle toga raspisan je konkurs za izradu logotipa i slogana koji će srpski ogranak Asocijacije koristiti tokom cele godine u cilju promovisanja jubileja. Svim agencijama – predstavnicima koji su članovi IAA, kao i Sekciji Young Professionals, upućen je poziv da učestvuju na konkursu. Predloge su poslale agencije FullHouse Group, Superstar Worldwide, Spark i Nova Communications, kao i YP. Izabrano je rešenje agencije FullHouse Group, piše na sajtu IAA Serbian Chapter.

Izvor: IAA Serbian Chapter

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!