Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Uputstvo RRA elektronskim medijima za predizbornu kampanju

Izborna lista ili kandidat moći će da iznajmljuju vreme na elektronskom mediju u trajanju do pet minuta dnevno, dok će emiter moći da emituje predizborni plaćeni program najviše 90 minuta dnevno, ali van udarnog termina, saopštila danas Republička radiodifuzna agencija.
Član Saveta RRA Goran Peković rekao je da se uputstvo o ponašanju elektronskih medija u predizbornoj kampanji odnosi na predsedničke, parlamentarne, pokrajinske, lokalne i izbore za predstavnike nacionalnih saveta nacionalnih manjina i da je njegov cilj da omogući političkim partijama i pojedincima ravnopravno učešće i ravnomernu zastupljenost u predizbornoj kampanji. Opštim obaveznim uputstvom o ponašanju elektronskih medija u predizbornoj kampanji RRA, kandidatima nije dozvoljeno da tokom predizborne kampanje učestvuju u zabavnim ili dokumetarnim emisijama i filmovima.
Predizborni plaćeni program ne može biti emitovan u udarnim terminima, od 6.00 do 9.00 i od 19.00 do 23.00 časova.
Predizborni plaćeni program emituje se bez prekida i jedna celina ne sme biti duža od 30 minuta s tim što dnevno može biti emitovano najviše 90 minuta. Jedan kandidat odnosno izborna lista može da zakupi program do pet minuta tokom dana, a emiter ne može, ako kandidat nije zainteresovan, da ustupi to vreme nekoj drugoj izbornoj listi. Tokom cele predizborne kampanje kandidat ili izborna lista mogu u okviru predizbornog plaćenog termina emitovati jedan poseban prilog do 30 minuta. Emiter je dužan da u programskoj šemi unapred odredi termine namenjene emitovanju predizbornog programa i ne može ih prizvoljno menjati tokom kampanje.
Peković je rekao da će agencija sprovoditi nadzor poštovanja pravilnika i da su TV stanice dužne da dostavljaju snimke RRA i da program koji je snimljen čuvaju najmanje 30 dana od dana emitovanja. On je rekao da će, ako dođe do prekršaja, agencija sprovoditi ubrzan postupak i da će emiteri biti opomenuti i javno upozoreni ili će im biti oduzeta dozvola emitovanja programa od 30 dana.
„Nećemo dozvoliti prekršaje koji će moći da ugroze demokratske procese tokom predizborne kampanje“, rekao je Peković i dodao da će RRA uz poseban sofver imati apsolutni uvid u sve što se emituje na eletronskim medijima. „Moći ćemo da vidimo na primer koliko je puta pomenuta EU u pozitivnom ili negativnom kontekstu, da li ima govora mržnje, koliko je određeni pojedinac imao prostora u političkim emisijama“, rekao je Peković.
Plaćeni predizborni termini nisu dozvoljeni na javnom servisu, odnosno na Radioteleviziji Srbije, Radiotelevizji Vojvodine ili medijima čiji su osnivači lokalne samouprave. Političke emisije i političko oglašavanje na TV ne spadaju u plaćeni predizborni termin, ali moraju biti obeleženi u programskoj šemi kao predizborni program.
Sve emisije i oglasni blokovi u kojima se pojavljuju učesnici izbora moraju biti obeleženi jasnom oznakom predizbornog programa, a za radio program naznačeni na početku i kraju emisije kao svakih pet minuta trajanja.

Izvor: Beta

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!