Poverenje potrošača ključno je za dobru reputaciju!

Prvi dan konferencije „The Corporate Communication Experience II“ otvorila je Mery Jo Jacobi, jedna od najistaknutijih svetskih stručnjaka u reputacionom menadžmentu, koja je upravljala BP komunikacijom u vreme izlivanja nafte u Golfskom zalivu u Meksiku. „Reputaciju kompanija neće izgraditi kroz oglašavanje ili uz pomoć saopštenja za medije. Reputacija se gradi godinama, a kroz iskustvo i poverenje potrošača, odnosno marketingom od usta do usta. Ako je iskustvo potrošača veće od očekivanja, onda možete biti sigurni da ste na pravom putu“, navela je Mery Jo Jacobi. Ona je dodala da reputaciju morate da zaslužite, kao i da se ona gradi svaki dan 24 sata dnevno, čak i kada mislite da niste na dužnosti. „Svi zaposleni moraju da žive i osećaju brend vaše kompanije. Samo jedna pogrešna reč na Twitteru može uzdrmati kompaniji tlo pod nogama. Ključno je da svi zaposleni rade kao ruka i rukavica, kao i da šalju iste poruke, naoružane dobrim rečima“, pojasnila je Meri. Prema njenim rečima, svaka kompanija treba da se ponaša samo onako kako želi da je drugi vide.
Na predavanje o reputaciji, prvog dana konferencije, nadovezala se i prezentacija nekadašnjeg privatnog sekretara princeze Dajane, Particka Jephsona. Prema njegovim rečima, izgrađnja reputacije pojedinca jednako je zahtevna kao i izgradnja reputacije neke kompanije. „Iako je narod voleo princezu Dajanu, morao sam da budem objektivan kada sam joj davao savete. Jednostavno ne možete da gradite reputaciju na osnovu onoga što nameravate. Morate da budete realni i da čvrsto stojite na zemlji“, zaključio je Jephson.
Predavači su se složili da je za izgradnju dobre reputacije ključno poverenje potrošača, kao i da je za nju potrebno dvadeset godina da se stvori, a samo pet minuta da se uništi.

Detaljne izveštaje sa drugih predavanja u okviru konferencije „The Corporate Communication Experience II“ moći ćete uskoro da pročitate na portalu Marketing mreža.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari