Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1018

Zagrevanje za 8. ProActive u Sarajevu i Banja Luci

0

“ProActive Warm Up” druženja u Sarajevu i Banja Luci bili su odlična prilika da se uz prijatnu atmosferu i dobro društvo krene sa zagrevanjem za 8. regionalnu edukativnu konferenciju o odnosima s javnošću koja će se održati od 24. do 26. maja na Kozari. Učesnici „ProActive WARM UP-a“ imali su priliku da čuju rezultate istraživanja o PR profesiji u BiH, a predstavljen im je i PR priručnik za odnose s javnošću, kao i nekoliko dobrih primera iz prakse.

Mix dobrih ideja!

Portal Fubiz.net predstavio je nedavno najzanimljivije kampanje koje su emitovane u proteklih nekoliko godina. Izdvajamo neke od njih.

Usmerite svoje marketinške kampanje ka potrošačima starijim od 60 godina

0

Oglašivače, trgovačke lance i poizvođače očekuje očekuje oštar zaokret sa postojeće strategije obraćanja mladim potrošačima prema zadovoljavanju potreba kupaca starijih od 60 godina, pokazalo je istraživanje konsultantske kuće A.T.Kearney pod nazivom „Ko su zreli potrošači i šta oni žele“, prenosi portal Poslovni.hr. Istraživanje sprovedeno u više od 23 zemlje sveta pokazuje veliko nezadovoljstvo zrele grupe potrošača, koji ističu kako kompanije svoje proizvode i marketinške strategije fokusiraju na mlađu populaciju, a premalo pažnje posvećuju upravo njima.

Otvorena izložba Brukete i Žinića

0

REGION – Agencija „Bruketa&Žinić OM“ otvorila je u petak izložbu u galeriji Bačva Hrvatskog društva likovnih umetnika u Zagrebu, a koja se može pogledati do 25. marta. Reč je o multimedijalnoj instalaciji koja za temu ima savremenu komunikaciju i medije. Iako ova izložba nastaje u galeriji, pravo izlaganje se događa tamo gde je najviše publike: na vebu, na gradskim trgovima, na televiziji, u novinama, saopštila je ova agencija.

Rodna (ne)ravnopravnost u medijima

Sredstva javnog informisanja dužna su da kroz svoje programe razvijaju svest o ravnopravnosti zasnovanoj na polu, kao i da preduzimaju odgovarajuće mere radi izmene društvenih i kulturnih obrazaca, običaja i svake druge prakse, koji uslovljavaju stereotipe, predrasude i diskriminaciju utemeljenu na ideji o podređenosti, odnosno nadređenosti određenog pola (član 41. Zakona o ravnopravnosti polova).
Kada je svojevremeno Nataša Mićić u Narodnoj skupštini Republike Srbije prvi put uporebila reč „poslanica“, podigla se velika prašina.

Mediji

Adresar svih elektronskih i štampanih medija koji posluju u Srbiji možete preuzeti na linkovima ispod.

Upis 44. generacije PR menadžera

0

U Poslovnoj školi za public relations u Beogradu u toku je upis 44. generacije PR menadžera, a početak nastave zakazan je za 24. mart. Polaznici će imati priliku da od domaćih i stranih vodećih stručnjaka uče veštine i znanja ove, danas, toliko tražene, profesije, navodi se na sajtu agencije P.R.A.

Glas za one koji ga nemaju

0

Agencija DLV BBDO iz Italije osmislila je i kreirala kampanju za organizaciju Action Aid. Kampanja je usmerena ka najsiromašnijim ljudima na svetu, a ima za cilj da lansira poruku „Dajemo glas onima koji ga nemaju“.
Action Aid je nevladina organizacija koja se bori protiv siromaštva, diskriminacije i za ljude koji nemaju čak ni osnovna prava, poput prava da jedu svakog dana, da se obrazuju i imaju svoju zemlju.

Drugi rođendan Prve srpske televizije

U beogradskom hotelu „Hajat” proslavljene su dve godine uspešnog poslovanja medijske korporacije „Antena grupe” u Srbiji, u čijem vlasništvu se nalazi Prva srpska televizija. Od 2009. kada je „Antena” preuzela Foks televiziju dogodile su se mnoge promene.

Dizajn igralište

0

Tehnička škola „Drvo art“, po četvrti put, organizuje međunarodnu kreativnu radionicu „Dizajn igralište – Design Playground“ u kojoj, pored domaćina, učestvuju srednjoškolci iz Mađarske, Italije i Bugarske koji se bave dizajnom i proizvodnjom nameštaja. Radionica traje do danas, a radovi nastali u toku radionice biće izloženi u Muzeju primenjene umetnosti do 23. marta.