Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Da li će se ove godine izbori dobiti na društvenim mrežama?

Popularna društvena mreža Twitter postaje sve zastupljenija i u Srbiji, što su domaće političke partije iskoristile. Izmeštajući svoje aktivnosti u online prostor pokušavaju na taj način da nadoknade ograničenje oglašavanja doneto od strane RRA. Tako su se u toku prvih sedam dana predizborne kampanje, mogli izvesti i prvi zaključci o borbi za mesto gradonačelnika Beograda: Dragan Đilas prednjači kada su u pitanju štampani mediji i TV stanice, dok je Aleksandar Vučić mnogo više zastupljen u online medijima, pokazale su analize agencije Kliping.
Štampani mediji i TV stanice za nijansu više izveštavaju o Draganu Đilasu nego o njegovom glavnom suparniku, Aleksandru Vučiću. U online medijima situacija je drastično drugačija: na svim praćenim web sajtovima, o Aleksandru Vučiću je zabeleženo gotovo 20 odsto više objava nego o Draganu Đilasu. Na Twitteru je razlika još veća: o Vučiću se tvituje za 77 odsto više nego o aktuelnom gradonačelniku.
Od elektronskih medija, o Draganu Đilasu najviše izveštavaju “državne” TV stanice – RTS1 i Studio B, dok Aleksandar Vučić najveći publicitet beleži na privatnim TV stanicama B92 i TV Pink.
„Ako pretpostavimo da su na internetu korisnici najiskreniji i direktni, nije isključena opcija da će se predizborna borba ove godine voditi, a možda i dobiti na Twitteru“, istakao je Ilija Vučević iz Klipinga.
O kome se najviše pisalo i pričalo u medijima, kada su u pitanju političke partije pogledajte u istraživanju agencije Kliping od prošle nedelje.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!