Tihomir Stojanović iz agencije Represent Communications održao je u sredu 17. aprila u PRostorijama agencije radionicu na temu „Onlajn PR“, a u okviru serijala kontinuiranih stručnih predavanja različitih nivoa, otvorenih za sve članove – PReobrazuj se! Društva Srbije za odnose s javnošću.
On je, kroz primere iz prakse, predstavio prisutnim članovima Društva PR alate koji se najčešće koriste u digitalnoj komunikaciji, na koji način se kreativno mogu iskoristiti društveni mediji, zašto (ne)treba kupovati lajkove na Fejsbuku i na koji način to funkcioniše, ali i o rangiranju portala i sajtova na internetu.
„Pored odnosa sa medijima i monitoringa koji predstavljaju osnovu (podela na tradicionalne i online medije gotovo da i ne postoji) neophodno je posedovati veštine za community management, kreiranje sadržaja, internet oglašavanje i marketing uopšte, kao i učestvovati u produkciji, SEO kampanjama, a sve do sada navedeno povezati u jedinstvenu komunikacionu strategiju koja će omogućiti uspešno upravljanje reputacijom“, rekao je Tihomir Stojanović.
Radionicu „Onlajn PR“ zajedno su organizovali Društvo Srbije za odnose s javnošću i agencija Represent Communications, a u cilju promocije PR struke i edukacije PRofesionalaca.