Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Milka, Coca-Cola i Vegeta najjači brendovi u regionu

Na regionalnoj lestvici najjačih brendova široke potrošnje prva tri mesta zauzimaju čokolada „Milka“, „Coca-Cola“ i „Vegeta“, saopštila je kuća Valikon.
Iza njih slede „Argeta“, „Cedevita“, „Cockta“, „Orbit“, krema „Nivea“, „Smoki“, sokovi „Fructal“, „Paloma“ maramice, „Nescafe“, „Plazma“ keks, „Aqua Fresh“, „Jaffa“, „Fanta“, „Dorina“, „Lenor“, „Pepsi“, „Kiki“, „Chipsy“, „Nutela“, „Arial“, „Podravka“ supe i „Dukat“ jogurti.
Među najpopularnijim robnim markama u regionu preovladavaju nekadašnji jugoslovenski brendovi, pa je među prvih 10 ove godine njih šest sa korenima u regionu: „Vegeta“, „Argeta“, „Cedevita“, „Cockta“, „Smoki“ i „Fructal“, navodi se u istraživanju, čije rezultate objavljuje portal Indikator.ba.
Jačina robne marke je određena na osnovu prepoznatljivosti, iskustva i korišćenja brenda. Istraživanje je sprovedeno od maja do juna 2013. na reprezentativnim uzorcima od 1.000 do 1.500 punoletnih osoba. Jačinu pojedinih brendova široke potrošnje Valikon u regionu meri jedinaesti put zaredom.

Izvor: Tanjug

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!