Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2022: Lideri budućnosti treba da provode više vremena u radu sa svojim ljudima!

Milan Perić, Marketing and Communications Director u kompaniji Carlsberg Srbija, na forumu IZAZOV 2022 biće jedan od govornika u panelu na temu „You Can’t Decide the Future of Your Business. You Have to CREATE It„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanija.

Ko su lideri budućnosti?
U poslednjih nekoliko godina svedoci smo raznih globalnih dešavanja koje značajno utiču na današnje poslovanje. Imajući to u vidu, ako bih u jednoj rečenici odgovorio na pitanje, rekao bih da su lideri budućnosti svi oni koji su spremni da konstantno uče, da se menjaju i prihvataju nove veštine kako bi uspešno vodili svoje ljude i organizacije.

Možemo reći da uspešan lider budućnosti svakako više koristi tehnologiju, čita podatke koji su danas sve dostupniji, na osnovu njih anticipira dešavanja, a zatim kreira strategije i pravce svoje kompanije. Lično sam uveren da lideri budućnosti treba da provode više vremena u radu sa svojim ljudima. Moramo da ulažemo u mlade i razvijamo lidere, da ih obučavamo, slušamo šta imaju da nam kažu, konstantno radimo na unapređenju poslovnog okruženja i prihvatamo i podržavamo različitost.

U vremenima kada se posao ne odvija samo u kancelariji, lideri budućnosti će naći načina da kreiraju okruženje u kom se ljudi osećaju sigurno, u kom postoji snažan osećaj pripadnosti, dele se iste vrednosti – kako sa timom tako i sa kompanijom, i gde su saradnja i poverenje na najvećem mogućem nivou.

Da li je kreativno liderstvo ključno za opstanak i rast kompanije?
Kreativno, odnosno, inovativno liderstvo je termin koji sve češće čujemo i koji je u današnjim vremenima veoma bitan za svaku kompaniju koja želi da opstane i da se razvija. Kreativno liderstvo podrazumeva osmišljavanje i realizaciju inovativnih rešenja, posebno u uslovima strukturno složenih ili promenljivih situacija, i samim tim, omogućava nam da stvorimo jasnoću svrhe i vizije za svoje timove.

Kreativan pristup nam ne pomaže samo da ostvarimo konkurentsku prednost, već i da uvođenjem novih praksi ili rutina poboljšamo kvalitet života naših ljudi, ali i pokažemo im da je nešto, naizgled, nemoguće zapravo vrlo ostvarivo. Kada promenite percepciju ljudi o tome šta se može postići, doprinosite njihovoj ličnoj snazi na najbogatiji mogući način.

Koju ulogu u kreiranju biznisa budućnosti igraju marketing sektori kompanija?
Doći do današnjeg potrošača je složen proces koji zahteva adaptaciju naših napora novim trendovima, novim navikama potrošača, ali i novim kanalima komunikacije. Kreiranje biznisa je end to end proces u kojem učestvuju svi relevantni sektori, ali rekao bih da marketing u njemu ima ključnu ulogu i da je on centralni tim, koji zajedno sa svim ostalim sektorima pravi snažan, komercijalni plan. Marketing timovi poseduju relevantne podatke o potrošačima, kupcima i tržištima i pomažu da ostali komercijalni sektori kvalitetnije doprinose kreiranju celokupne strategije.

Veličina udela marketinga se ogleda i u tome što se čuvena marketinška 4P uveliko prebacuju u 4E: Engagement, Experience, Exclusivity and Emotion i menja pitanje iz: Kako ćemo prodati naš proizvod u: Zašto mi prodajemo naš proizvod?

Stručni tim pomaže brendovima da izgledaju drugačije i daju odgovor na ovo, naizgled, novo pitanje. Najveći i najuspešniji svetski brendovi danas ne prodaju samo proizvod, već i doživljaj, emocije i priču koja ga prati.

Zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanija?
Kada govorimo o strateškim odlukama, često govorimo o odlukama koje u krajnjoj meri mogu imati uticaj na naše poslovanje, brendove i potrošače. Baš zbog toga, marketing i PR stručnjaci su neophodni da kroz svoju ekspertizu, iskustvo i znanje koje dolazi iz njihovog posla, pomognu menadžmentu da sve odluke bazira na jakim osnovama. Oni pomažu kompaniji da se uspešno izbori sa svim izazovima. Smatram da su prošla vremena kada smo imali top down odluke i da budućnost donosi jednako učešće svih u strateškom razvoju kompanije.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!