Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS: Saradnja sektora komunikacija i drugih ključnih sektora za razvoj poslovanja od izuzetnog je značaja!

Marketing mreža svake godine objavljuje seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS, u kojima direktori agencija, direktori marketing i komunikacija ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Ivana Vukić, menadžerka korporativnih komunikacija i javnih politika za Zapadni Balkan, PepsiCo.

Kako biste ocenili 2022. godinu u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Gde smo, a gde želimo da budemo?

Ove godine, ili makar veći deo iste, svedoci smo postepenog vraćanja u uobičajene lične i poslovne tokove. Uzimajući to u obzir, ove godine možemo primetiti i veći obim komunikacijskih aktivnosti, ali i veći broj dodatnih prilika koje smo nastojali da iskoristimo na najbolji mogući način nakon perioda delimične hibernacije. Ono što je konstanta i čemu uvek težimo je naša posvećenost da sve ono što radimo kao kompanija, komuniciramo jasno i precizno, a da je ujedno to svim našim ciljnim javnostima inspirativno i predstavljeno na zanimljiv način. Da poruke koje šaljemo imaju dodatnu vrednost i pozitivno deluju na naše potrošače.

Ko su changemakeri u advertising industriji u Srbiji?

Changemakeri su svi oni koji se usuđuju da budu drugačiji, tako da kreiraju pozitivan uticaj na okruženje. To se ne odnosi samo na advertajzing, već i na sve industrije generalno. TikTok može biti jedan od dobrih primera, kao platforma koja je na mala vrata uvela velike brendove koji su bili dovoljno vični da iskoriste momentum i preusmere svoj fokus, što je rezultiralo još većim poslovnim uspesima. Naravno, veoma je važno kakav sadržaj se plasira putem ovog, pa i svakog drugog kanala komunikacije. Zato smatram da je izuzetno važno saslušati, ceo tim i svakog pojedinca, i biti otvoren za nove ideje i predloge, jer to zaista ne iziskuje dodatne napore, a može doneti benefite na više nivoa.

Na koji način doprinosite razvoju struke (lično i kroz svoj rad u kompaniji)? 

Kako bismo kao kompanija postigli najbolje moguće rezultate, saradnja sektora komunikacija i drugih ključnih sektora za razvoj poslovanja je od izuzetnog značaja – treba da razgovaramo i da budemo otvoreni, jer se na taj način kreiraju adekvatne poruke. Smatram da sadržaj kreiraju eksperti koji rade u kompanijama, i jedino razgovorom, taj sadržaj možemo da oblikujemo u poruke koje našu kompaniju pozicioniraju na tržištu.

Trend koji će obeležiti 2023. godinu…

Definitivno društveno odgovorne aktivnosti – to je trend koji će obeležiti i 2023. i budućnost. Bilo da je reč o zaštiti životne sredine, inkluziji i rodnoj ravnopravnosti ili nečem trećem, biti društveno odgovoran, transparentan i etičan prema okruženju treba da postane i više od samog trenda, jer to je ono što i naši potrošači u krajnjoj liniji i očekuju od nas.

Od 2023. očekujem… 

Da podstakne napredak i uveri nas da je pozitivan stav neizostavan deo svakog uspeha.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!